به گزارش پایگاه خبری پیام پژواک، علی اقتصاد مدیر عامل جامعه کلوب‌داران کیش در خصوص شائبه پیش آمده در مورد یکی از کلوب‌های دریایی جزیره کیش توضیحاتی ارائه داد:

 

با تقدیم سلام و احترام

  احتراما به اطلاع کیشوندان محترم می‌رساند در پی انتشار برخی اخبار درباره تخلیه کلوب سی-من  و حاشیه‌های ایجاد شده پیرامون این موضوع،  موارد ذیل جهت تنویر افکار عمومی، معروض می‌گردد :

- کلوب دریایی سی - من ( با مدیریت جناب آقای پیام ریاحی از مربیان قدیمی و باسابقه جزیره کیش ) به قصد ارائه خدمات بیشتر به گردشگران محترم، در حال توسعه و تجهیز بوده که این امر، سوءتفاهماتی را پیش آورد و در نهایت منجر به تخلیه کلوب فوق الذکر گردید. در حال حاضر نیز با تشریک مساعی و مساعدت جناب آقای دکتر سرهنگی ( که اکنون می‌توان با اطمینان بیان داشت ایشان دیگر بر تمام وجوه و امور ، اشراف کامل پیدا کرده‌اند، جناب آقای دکتر نظر پور و دیگر مسئولین سابق و فعلی سازمان منطقه آزاد کیش‌، در حال مدیریت و رفع این سوءتفاهمات هستیم تا این کلوب‌، بار دیگر فعالیت خود را از سر گیرد.

-  اینجانب از ابتدای تصدی بر مسند مدیریت عاملی جامعه کلوب‌داران دریایی همواره تلاش داشته‌ام تا پیگیر حقوق اعضای محترم جامعه باشم، از اجرای قانون تا حد توان، صیانت کنم و بدور از هرگونه تعصب و فارغ از هر گونه دسته‌بندی سیاسی و غیر سیاسی، مدافع منافع جزیره زیبای کیش باشم.  اینجانب نیز همچون همه شما عزیزان، دغدغه‌مند اعتلا و آرزومند رشد و پیشرفت جزیره کیش هستم و نقد و مطالبه‌گری را ابزاری مهم و موثر در این راه می‌دانم . اما ضمن تشکر از نقد منصفانه و احساسات پاک همه شما عزیزان که دل در گرو سربلندی جزیره زیبای کیش دارید و با وجود برخی اختلاف سلیقه‌ها و تضارب آرا،  لازم می‌دانم از زحمات جناب آقاى دکتر نظرپور تشکر و قدردانی نمایم. ایشان از ابتدای قبول مسئولیت در شرکت عمران، آب و خدمات تا امروز، منشاء و مجری تصمیمات مفید و سازنده‌ای برای جزیره کیش بوده و  نمی‌توان منکر خدمات ایشان گردید. 

انتشار برخی مطالب خلاف واقع، غیر حرفه‌ای و مطرح کردن موضوعات شخصی و خانوادگی و تلاش برای تسویه حساب‌های شخصی، روش به نقد کشیدن ما و مورد تایید ما نبوده و نیست و نخواهد بود.

اینجانب ضمن دفاع از تمامیت جزیره کیش، لختی از حق گویی و حق طلبی دست نکشیده و بدور از هرگونه شائبه سیاسی‌کاری و لابی‌گری، به نقد مدیران مسئول پرداخته‌ام  و اعتقاد دارم نباید اجازه داد  نقد منصفانه به تخریب و توهین بدل شده و دستمایه امیال برخی افراد قرار گیرد.

در پایان از زحمات جامعه شریف رسانه‌ای و خبرنگاری کیش که تلاشگر عرصه دفاع از کیان جزیره زیبای کیش هستند و دیگر عزیزان که فارغ از تهمت و تعصب، مطالبه‌گر حقوق حقه این خاکپاره دردانه خلیج تا ابد پارس می‌باشند، صمیمانه تشکر و قدردانی می‌کنم.

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید

گزارش تصویری

مراسم دید و بازدید اهل سنت کیش در روز عید فطر

نماز عید فطر اهل سنت در کیش

راهپیمایی روز قدس در کیش

پخش دعا جوشن‌کبیر به صورت تر‌دی‌مپینگ در کیش

کاریکاتور

کاریکاتور / رسولی صدرعاملی کارگردان مطرح سینما

کاریکاتور / مدیر فرهنگی و آموزشی سازمان منطقه آزاد کیش

کاریکاتور / مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش

کاریکاتور / مدیر بازرسی و پاسخگویی سازمان منطقه آزاد کیش

عکس

ویدئو