سرهنگ جمالی گفت: موسیقی الکترونیک مجوز قانونی ندارد و وزارت ارشاد و انقلاب اسلامی برای موسیقی رستوران ها، هتل ها و کافه ها شیوه نامه تدوین کرده است.

 

به گزارش پایگاه خبری پیام پژواک، با استناد به ستاد مصوبات قرارگاه عفاف و حجاب کیش مبنی بر جمع آوری و ممنوعیت فعالیت دی جی(موسیقی الکترونیک) در مراکز پذیرایی، جلسه بررسی این مهم جهت تنویرافکار عمومی با حضور مدیرعامل سازمان منطفه آزاد کیش، سرپرست معاونت گردشگری این سازمان، فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی و رئیس پلیس اداره نظارت بر اماکن عمومی کیش و رئیس و اعضا جامعه مراکز پذیرایی و اصحاب رسانه صبح سه شنبه ۱۸ اردیبهشت در سالن رازی مرکز همایش‌های کیش برگزار شد.

سرهنگ «علی اصغر جمالی» فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش در این جلسه گفت: حضور پرشور مدعوین در این جلسه نشان دهنده این است که همه می خواهند در چارچوب قانون حرکت کنند و همه در این مورد دیدگاه یکسان دارند.

وی ابلاغ نامه جمع آوری و ممنوعیت فعالیت دی جی(موسیقی الکترونیک) در مراکز پذیرایی را به موقع و نتیجه ساعت ها کار کارشناسی و بررسی با حضور مسوولین عنوان و تاکید کرد: این نامه شامل همه رستوران ها نبوده و فقط تعداد محدودی از رستوران ها در بر می‌گیرد.

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش ادامه داد: رفتار اشتباه و غیر قانونی معدودی از مراکز پذیرایی باعث تخریب چهره کیش شده است و با فردی که برای سود خودش حاضر است تمام قوانین جامعه را زیر پا بگذارد؛ برخورد خواهیم کرد.

وی خاطر نشان کرد: خانواده جامعه مراکز پذیرایی کیش متدین و ولایتمدار هستند از اینرو خواهان نقش آفرینی بیش از این این جامعه در این خصوص هستیم.

سرهنگ جمالی با بیان این که موسیقی الکترونیک مجوز قانونی ندارد و وزارت ارشاد و انقلاب اسلامی برای موسیقی رستوران ها، هتل ها و کافه ها شیوه نامه تدوین کرده است؛ افزود: باید ریشه این کار غیرمجاز و غیر فرهنگی را بخشکانیم ولی اگر جای دیگر اجرا می‌شود؛ مسوولیتش با ما نیست.

وی با تاکید بر این که این اقدامات در کشورهای غربی در مکان خاصی رخ می‌دهد و در چارچوب قوانین ما نیست؛ گفت: این تداخل صنفی است و در جمهوری اسلامی ایران ممنوع است و مجوز قانونی ندارد و برخی افراد برای سود شخصی بعد از کرونا در صنف مجاز (مراکز پذیرایی)آن را اجرا می کنند. این افراد بزرگترین معضل جامعه مراکز پذیرایی هستند.

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش با بیان این که رستوران‌های دارای موسیقی الکترونیک گوی رقابت سالم را از سایر رستوران ها که در چارچوب قانون کار می‌کنند؛ ربوده اند؛ خاطر نشان کرد: رستوران محلی برای سرو غذا و لذت بردن از کیفیت آن است ولی فراهم کردن محیطی که اصلا اهمیت و کیفیت غذا مورد توجه نیست و به جنبه‌های دیگر توجه می‌شود؛ غیر قانونی است و مسوولیت آن بر عهده دارنده مجوز فعالیت اقتصادی و بهره برداری است.

وی در پایان سخنان خود گفت: کمک کنید تا متخلفان شناسایی شوند و به قانون گریزی خود ادامه ندهند.

گفتنی است همکاری و هماهنگی جهت کاهش هزینه مواد اولیه مراکز پذیرایی، ساماندهی موتورهای شارژی، جلوگیری از پرداخت تریپ از سوی مراکز گردشگری و نقش آفرینی اصحاب رسانه در جهت تنویر افکار عمومی و مخابره چهره واقعی از کیش از جمله مواردی بود که در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید

گزارش تصویری

مراسم دید و بازدید اهل سنت کیش در روز عید فطر

نماز عید فطر اهل سنت در کیش

راهپیمایی روز قدس در کیش

پخش دعا جوشن‌کبیر به صورت تر‌دی‌مپینگ در کیش

کاریکاتور

کاریکاتور / رسولی صدرعاملی کارگردان مطرح سینما

کاریکاتور / مدیر فرهنگی و آموزشی سازمان منطقه آزاد کیش

کاریکاتور / مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش

کاریکاتور / مدیر بازرسی و پاسخگویی سازمان منطقه آزاد کیش

عکس

ویدئو