رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: پیشنهاد افزایش قیمت بلیت هواپیما در شورای عالی هواپیمایی مطرح شده و تا دو هفته آینده این افزایش اعمال خواهد شد.

 

به گزارش پایگاه خبری پیام پژواک، محمد محمدی‌بخش اظهار کرد:‌ دیروز در جلسه دیوان عدالت اداری نظرهای کارشناسی برای تعیین وضعیت قیمت‌گذاری بلیت هواپیما مطرح شد.

وی افزود:‌ پیشنهاد ارائه شده به دیوان، رعایت ماده شش قانون هواپیمایی کشوری است یعنی شورای عالی هواپیمایی در تعیین نرخ مشارکت داشته باشد.

وی با بیان این‌که تا دو هفته آینده، قیمت نهایی بلیت هواپیما مشخص می‌شود، تصریح کرد: پیشنهاد افزایش قیمت از مجرای شورای عالی هواپیمایی مطرح شده و چنانچه تا آن زمان رأی دیوان عدالت اداری صادر شود تعیین قیمت‌ها از طریق ستاد تنظیم بازار انجام نمی‌شود.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری بیان کرد: چنانچه این رأی اعلام نشود، قیمت بلیت هواپیما بر اساس تصمیم شورای عالی هواپیمایی تعیین تکلیف می‌شود.

به گزارش تسنیم، سیدکمال هادیانفر دیروز از اصلاح قیمت بلیت هواپیما،‌اتوبوس و قطار خبر داده و گفته بود:‌  در بخش حمل‌ونقل هوایی مسافری با ناترازی جدی ناوگان مواجه هستیم و برای توسعه ناوگان یا باید از منابع دولتی یا توان بخش خصوصی استفاده کنیم. برای منابع دولتی نیازمند اعتبارات خاص هستیم و برای استفاده از توان بخش خصوصی نیز نیازمند تجدیدنظر در هزینه-درآمدها یعنی قیمت بلیت هستیم.

وی تصریح کرد: در این رابطه جلسات زیادی با انجمن‌ها و اتحادیه‌ها برگزار شده و جمع‌بندی‌های لازم صورت گرفته است. در آخرین جلسه به معاون رییس جمهوری گزارش اصلاحات را ارائه کردیم. این اصلاحات به گونه‌ای است که تا خیلی به مردم فشار وارد نشود و در عین حال زیان شرکت‌ها نیز به حداقل برسد.

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید

گزارش تصویری

مراسم دید و بازدید اهل سنت کیش در روز عید فطر

نماز عید فطر اهل سنت در کیش

راهپیمایی روز قدس در کیش

پخش دعا جوشن‌کبیر به صورت تر‌دی‌مپینگ در کیش

کاریکاتور

کاریکاتور / رسولی صدرعاملی کارگردان مطرح سینما

کاریکاتور / مدیر فرهنگی و آموزشی سازمان منطقه آزاد کیش

کاریکاتور / مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش

کاریکاتور / مدیر بازرسی و پاسخگویی سازمان منطقه آزاد کیش

عکس

ویدئو