پایگاه سلامت خانواده با محوریت مادر و كودك در اداره امور زنان مجتمع مسکونی مهستان کیش در گرامیداشت هفته سلامت افتتاح شد.

 

به گزارش پايگاه خبرى تحليلى پيام پژواك، در مراسم افتتاح این پایگاه که با حضور مدیراجتماعی، بهداشت و درمان معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش، رئيس مرکز بهداشت کیش، رئيس اداره امور زنان و معاون فنی مرکز بهداشت استان برگزار شد، سعید زاهدی با بیان اینکه این پایگاه با همکاری اداره امور زنان کیش راه اندازی شده است گفت: خدمات جامع سلامت مادر و کودک در این پایگاه به عنوان طرح معراج و در ابعاد سلامت معنوى، سلامت روانى، سلامت اجتماعى و سلامت جسمى ارائه می شود.

مدیر اجتماعی، بهداشت و درمان تصریح کرد: ارتقاء شاخص های سلامت بانوان، رشد سلامت خانواده و جامعه را در پى دارد و در حوزه خدمات بهداشتی و درمانی، تلاش می کنیم افزایش فضاها و امکانات این حوزه افزایش یابد.

اسدالله احمدی گفت: پایگاه سلامت خانواده دومین پایگاه غیرضمیمه است که در جزیره کیش راه اندازی شده است.

رئيس مرکز بهداشت کیش افزود: این پایگاه با محوریت خدمات دهی به مادران و کودکان واقع در اداره امور زنان مجتمع مسکونی مهستان زیر نظر مرکز جامع سلامت بوعلی فعالیت می کند.

گفتنی است پایگاه سلامت خانواده با محوریت مادران و کودکان در اداره امور زنان شهرک مسکونی مهستان واقع شده و هر روزه از ساعت ٧:٣٠ تا ١٤:٣٠ به مادران و كودكان خدمات ارائه می کند.

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید

گزارش تصویری

مراسم دید و بازدید اهل سنت کیش در روز عید فطر

نماز عید فطر اهل سنت در کیش

راهپیمایی روز قدس در کیش

پخش دعا جوشن‌کبیر به صورت تر‌دی‌مپینگ در کیش

کاریکاتور

کاریکاتور / رسولی صدرعاملی کارگردان مطرح سینما

کاریکاتور / مدیر فرهنگی و آموزشی سازمان منطقه آزاد کیش

کاریکاتور / مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش

کاریکاتور / مدیر بازرسی و پاسخگویی سازمان منطقه آزاد کیش

عکس

ویدئو