مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: در تعطیلات نوروز حدنصاب نشست و برخاست سیزده پرواز همزمان در فرودگاه کیش ثبت شد.

 

به گزارش پایگاه خبری پیام پژواک، رحیم سرهنگی در گفتگوی اختصاصی، با اشاره به پایانه مسافری جدید فرودگاه کیش به عنوان یکی از ظرفیت‌های جذب گردشگر ، افزود: شرکت توسعه بنادر و فرودگاه‌های کیش در حال رفع نواقص موجود برای ارائه خدمات با کیفیت به مسافران است.

وی افزود: براساس آمار ثبت شده فرودگاه بین المللی کیش پس از مهرآباد و مشهد سومین فرودگاه پرتردد کشور در ایام تعطیلات نوروز معرفی شد.

رحیم سرهنگی با اشاره به اعلام نتایج ارزیابی عملکرد مناطق آزاد و قرار گیری سازمان منطقه آزاد کیش در رده سفید، گفت: جزیره کیش در بسیاری از شاخص‌ها سرآمد مناطق آزاد کشور است و در تلاش هستیم با برنامه ریزی‌ مناسب، زمینه رشد و ارتقاء شاخص‌های توسعه بیش از پیش فراهم شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، به لزوم تغییر برخی شاخص در ارزیابی عملکرد مناطق آزاد اشاره کرد و افزود: مناطق آزاد دارای ظرفیت‌های متفاوتی هستند و هر منطقه باید با شاخص‌های بومی خود سنجیده شود.

سرهنگی به اقدامات جذب سرمایه گذار در کیش اشاره و خاطرنشان کرد: برخی مذاکرات با سرمایه گذاران در سال گذشته به نتیجه رسیده و برخی نیز امسال به نتیجه خواهد رسید.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: بسته‌های سرمایه گذاری در کیش تهیه و تدوین شده و در مرحله اول این بسته‌ها به سرمایه گذاران پیشنهاد داده خواهد شد.

رحیم سرهنگی با اشاره به دلایل وقفه عملیات ساخت مسکن سایه سار در کیش، گفت: تغییرات در طراحی و نقشه ساختمان‌ها، علت تاخیر در اجرای عملیات ساخت این پروژه مسکونی است.

وی گفت: با ارائه طرح‌ها و نقشه‌های جدید و مذاکرات انجام شده با شرکت سازنده، زیر ساخت‌های لازم برای آغاز عملیات ساخت مسکن سایه سار فراهم شده است.

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید

گزارش تصویری

مراسم دید و بازدید اهل سنت کیش در روز عید فطر

نماز عید فطر اهل سنت در کیش

راهپیمایی روز قدس در کیش

پخش دعا جوشن‌کبیر به صورت تر‌دی‌مپینگ در کیش

کاریکاتور

کاریکاتور / رسولی صدرعاملی کارگردان مطرح سینما

کاریکاتور / مدیر فرهنگی و آموزشی سازمان منطقه آزاد کیش

کاریکاتور / مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش

کاریکاتور / مدیر بازرسی و پاسخگویی سازمان منطقه آزاد کیش

عکس

ویدئو