دبیر کمیته حمل و نقل دریایی هرمزگان و معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان از نجات شناور لندینگ‌کرافت (نوا ۲) حامل ۴۰ دستگاه خودرو و ۱۳۹ سرنشین در اسکله بندر چارک توسط تیم امداد و نجات دریایی مستقر در این اسکله خبر داد.

 

به گزارش پایگاه خبری پیام پژواک، اسماعیل مکی‌زاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران، به چگونگی این حادثه اشاره کرد و گفت: شب گذشته شناور لندینگ‌کرافت (نوا ۲) در یک مایلی اسکله بندرچارک با مشکل فنی در سیستم رانشی و هدایتی مواجه می شود و سکان شناور را از دست می دهد و به دلیل فاصله کمی با بندر چارک و احتمال برخورد با موج شکن‌های این اسکله، پیام اضطرای ارسال می‌کند.

وی خاطر نشان کرد: خوشبختانه تیم امداد و نجات دریایی بنادر و دریانوردی استان هرمزگان مستقر در اسکه بندرچارک با اقدامات به موقع می تواند از بروز هرگونه آسیب احتمالی به شناور و سرنشینان آن جلوگیری کند و شناور را به سلامت به اسکله بازگرداند.

دبیر کمیته حمل و نقل دریایی هرمزگان و معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان تصریح کرد: پس از یدک و انتقال شناور لندینگ‌کرافت (نوا ۲) به اسکله بندر چارک، مسافران آن با شناور جایگزین، بندر چارک را به مقصد جزیره کیش ترک کردند.

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید

گزارش تصویری

مراسم دید و بازدید اهل سنت کیش در روز عید فطر

نماز عید فطر اهل سنت در کیش

راهپیمایی روز قدس در کیش

پخش دعا جوشن‌کبیر به صورت تر‌دی‌مپینگ در کیش

کاریکاتور

کاریکاتور / رسولی صدرعاملی کارگردان مطرح سینما

کاریکاتور / مدیر فرهنگی و آموزشی سازمان منطقه آزاد کیش

کاریکاتور / مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش

کاریکاتور / مدیر بازرسی و پاسخگویی سازمان منطقه آزاد کیش

عکس

ویدئو