امام جمعه کیش با بیان اینکه امنیت موجود در کشور مرهون از خود گذشتگی شهداست، اقتدار ایران را دلیل عدم حمله نظامی ابرقدرت‌ها دانست.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پیام پژواک، حجت الاسلام والمسلمین «علیرضا بی‌نیاز» در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اظهار کرد: امنیت موجود در کشور مرهون از خود گذشتگی شهداست و افزود:  امروز در سایه همین امنیت، ایران به اقتداری رسیده‌ که ابر قدرت‌های جهان جرات حمله نظامی به آن را ندارند. فقط با تهدیدات خاکستری به دنبال خودنمایی هستند.

وی اظهار داشت: دشمن با توجه به اینکه به توان نظامی بازدارنده ایران آگاه است، جرات حمله به ایران را ندارد و از این رو به دنبال تشدید جنگ ترکیبی است.

وی ادامه داد: استکبار جهانی امروز با استفاده از فضای مجازی به دنبال تحمیل فرهنگ غلط غربی به جوانان کشورهای اسلامی است.

امام جمعه کیش با اشاره به ایام شیوع ویروس کرونا و آسیب‌های دستیابی بدون نظارت کودکان و نوجوانان به فضای مجازی، بیان کرد: باید با بهره مندی از ظرفیت مدارس، مساجد، بسیج و اماکن فرهنگی این مورد مهم جبران شود.

وی در ادامه با بیان اینکه قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی رسوا شده است، گفت: امروز گروهی کوچک از مقاومت با دستان خالی در برابر اسرائیل تا دندان مسلح ایستاده‌اند و آن را تحقیر کردند.

حجت الاسلام والمسلمین « بی‌نیاز» درادامه افزود: اگر کشورهای محور مقاومت متحد شوند، اسرائیل حتی توان چند روز مقابله در برابر آنان را ندارد.

وی با بیان اینکه عملیات طوفان الاقصی، جبهه مقاومت در فلسطین را وارد مرحله جدیدی کرده است، افزود: این عملیات زلزله‌ای برای آغاز نابودی رژیم صهیونیستی است.

امام جمعه کیش ادامه داد: رژیم صهیونیستی توانایی ادامه جنگ را ندارد؛ آنان نیروهای کار خود را به ارتش فراخواندند و توان اداره جنگ به مدت طولانی را ندارند.

وی در پایان با اشاره به آغاز فصل رونق گردشگری در جزیره کیش، گفت: دستگاه‌های دولتی و بخش خصوصی با همدلی و همکاری باید شرایطی فراهم کنند که رکود فصل تابستان جبران شود.

 

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید

گزارش تصویری

مراسم دید و بازدید اهل سنت کیش در روز عید فطر

نماز عید فطر اهل سنت در کیش

راهپیمایی روز قدس در کیش

پخش دعا جوشن‌کبیر به صورت تر‌دی‌مپینگ در کیش

کاریکاتور

کاریکاتور / رسولی صدرعاملی کارگردان مطرح سینما

کاریکاتور / مدیر فرهنگی و آموزشی سازمان منطقه آزاد کیش

کاریکاتور / مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش

کاریکاتور / مدیر بازرسی و پاسخگویی سازمان منطقه آزاد کیش

عکس

ویدئو