سرپرست مدیریت نظارت بر خدمات و مراکز گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش گفت: پيرو بازديدهاي مستمر نظارتي بازرسان معاونت گردشگري این سازمان، يك واحد پذيرايي متخلف به علت گرانفروشی پلمب شد.

 

به گزارش پایگاه خبری پیام پژواک، رضا ابراهیم نیا با تاکید بر تشدید نظارت و بازرسی ها از مراکز گردشگری و برخورد با واحدهای صنفی متخلف و فاقد مجوز فعالیت اقتصادی در سطح جزیره کیش خبر داد.

وی افزود: بازرسان و ناظران به صورت گسترده و تمام وقت از مراكز اقامتي، پذيرايي و تفريحات دريايي بازديد مي‌كنند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف، برخورد قاطع صورت مي‌پذيرد.سرپرست مدیریت نظارت بر خدمات و مراکز گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش تاکید کرد: در روند پلمب مراکز پذیرایی ابتدا اخطار پلمب صادر و پس از تعیین وضعیت غذایی در بازه زمانی تعیین شده، واحد صنفی پلمب می‌شود.

ابراهیم نیا ادامه داد:تمام تلاش ناظران و بازرسان معاونت گردشگري این سازمان، فراهم آوردن شرايط و زمینه ای است که مهمانان وگردشگران با آرامش و ثبت خاطرات به یاد ماندنی، از زيبايي‌هاي جزيره كيش بهره‌مند شوند.

وی خاطر نشان کرد: شماره تلفن۱۲۴ به عنوان سامانه پاسخگویی به شکایات، انتقادات و پیشنهادات در نظر گرفته شده است و عموم کیشوندان و گردشگران می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلفی از جمله گران فروشی، کم فروشی و ... با سامانه یاد شده تماس بگیرند تا در سريع‌ترين زمان ممكن، مورد رسيدگي قرار گيرد.

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید

گزارش تصویری

مراسم دید و بازدید اهل سنت کیش در روز عید فطر

نماز عید فطر اهل سنت در کیش

راهپیمایی روز قدس در کیش

پخش دعا جوشن‌کبیر به صورت تر‌دی‌مپینگ در کیش

کاریکاتور

کاریکاتور / رسولی صدرعاملی کارگردان مطرح سینما

کاریکاتور / مدیر فرهنگی و آموزشی سازمان منطقه آزاد کیش

کاریکاتور / مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش

کاریکاتور / مدیر بازرسی و پاسخگویی سازمان منطقه آزاد کیش

عکس

ویدئو