روز دو شنبه، مانور دور میزی با حضور مسئولین واحدهای مرکز بهداشت کیش برگزار شد.

 

به گزارش پایگاه خبری پیام پژواک، مهندس احمدی رئیس مرکز بهداشت در این رابطه گفت: هدف از برگزاری این مانور، پیش‌بینی و اقدام در مواقع ضروری و ارتقای سطح آمادگی و هماهنگی بین واحدهای مختلف مرکز بهداشت کیش است. وی افزود: در این مانور، سناریوی طراحی شده برای مقابله با بحران اجرا شد و مسئولین واحدهای مختلف مرکز بهداشت کیش به ارائه گزارش عملکرد خود در شرایط بحرانی پرداختند.

رئیس مرکز بهداشت با بیان اهمیت آمادگی پرسنل در مواجهه با بحران‌های احتمالی و توجه به شناسایی نقاط قوت و ضعف مرکز بهداشت بیان کرد: شناخت شرح وظایف هر فرد در مواجهه با حوادث بحرانی و شناخت راهکارهای لازم برای ارتقای سطح آمادگی و هماهنگی بین واحدهای مختلف از اهمیت بسزایی برخوردار است.
احمدی تاکید کرد: برگزاری مانور دور میزی مواجه با بیماری‌ها، ابزاری مفید برای ارتقای آمادگی و هماهنگی مرکز بهداشت در برابر این تهدیدات است که با برنامه ریزی دقیق و اجرای صحیح، می‌توان از مزایای این مانور برای حفظ سلامت عمومی بهره برد.
وی در پایان با تاکید بر تحقیق و بررسی در خصوص نقش های مختلف در شرایط بحرانی ،گفت :لازم است این مانورها به صورت مداوم برگزار شود.

گزارش تصویری

مراسم دید و بازدید اهل سنت کیش در روز عید فطر

نماز عید فطر اهل سنت در کیش

راهپیمایی روز قدس در کیش

پخش دعا جوشن‌کبیر به صورت تر‌دی‌مپینگ در کیش

کاریکاتور

کاریکاتور / رسولی صدرعاملی کارگردان مطرح سینما

کاریکاتور / مدیر فرهنگی و آموزشی سازمان منطقه آزاد کیش

کاریکاتور / مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش

کاریکاتور / مدیر بازرسی و پاسخگویی سازمان منطقه آزاد کیش

عکس

ویدئو