رئیس بیمارستان کیش از مجتمع آزمایشگاهی بهینه آزمای کیش بازدید به عمل آورده و از وجود توانایی، امکانات، تجهیزات به روز و نیروهای زبده و متخصص مشغول به کار در این آزمایشگاه تمجید کرد.

 

به گزارش پایگاه خبری پیام پژواک، دکتر امید براتی، رئیس بیمارستان کیش از مجتمع آزمایشگاهی بهینه آزمای کیش بازدید به عمل آورده و از وجود توانایی، امکانات، تجهیزات به روز و نیروهای زبده و متخصص مشغول به کار در این آزمایشگاه تمجید کرد.

وظیفه آزمایشگاه استاندارد ارزیابی و تایید کیفیت محصولات، فرآیندها و خدمات است. این آزمایشگاه‌ با استفاده از تجهیزات پیشرفته، آزمون‌های مختلف را بر اساس استانداردها و مشخصات فنی انجام می‌دهند. هدف اصلی آن‌ها تضمین کیفیت، عملکرد، ایمنی و تطابق محصولات و خدمات با استانداردها و مقررات معتبر است. این تاییدات و اعتبارسنجی‌ها به مصرف‌کنندگان اطمینان می‌دهد که محصولاتی که خریداری می‌کنند، با استانداردها مطابقت دارند و به طور کلی به حفظ سلامت عمومی و ایمنی اجتماعی کمک می‌کند. همچنین، آزمایشگاه‌های استاندارد به تحقیق و توسعه فناوری، آموزش و مشاوره نیز می‌پردازند و نقشی اساسی در حفظ استانداردها و اجرای آن‌ها دارند.

گزارش تصویری

مراسم دید و بازدید اهل سنت کیش در روز عید فطر

نماز عید فطر اهل سنت در کیش

راهپیمایی روز قدس در کیش

پخش دعا جوشن‌کبیر به صورت تر‌دی‌مپینگ در کیش

کاریکاتور

کاریکاتور / رسولی صدرعاملی کارگردان مطرح سینما

کاریکاتور / مدیر فرهنگی و آموزشی سازمان منطقه آزاد کیش

کاریکاتور / مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش

کاریکاتور / مدیر بازرسی و پاسخگویی سازمان منطقه آزاد کیش

عکس

ویدئو