دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی اعلام کرد: منطقه آزاد کیش با امتیاز ۵۹ و یک دهم درصد و عملکرد متوسط در رده سفید ارزیابی معرفی شد.

 

به گزارش پایگاه خبری پیام پژواک، حجت اله عبدالملکی در نامه‌ای به رئیس جمهور، اعلام کرد: بر اساس ارزیابی‌های انجام شده در سرجمع زیر بخش‌های اقتصادی، مدیریت منابع، عمرانی و زیربنایی، فرهنگی اجتماعی و گردشگری، حقوقی، فن آوری اطلاعات و تصویر سازی مناطق آزاد امتیازدهی شدند.

مناطق آزاد ارس با ۷۲ و اروند با ۶۳.۹ امتیاز و عملکرد مطلوب در رده سبز، مناطق آزاد انزلی با ۶۱.۸ و کیش با ۵۹.۱ امتیاز و قشم با ۵۷.۸ امتیاز و عملکرد متوسط در رده سفید ارزیابی قرار گرفتند.

مناطق آزاد ماکو نیز با ۵۵.۹ و چابهار با ۵۲.۸ امتیاز و عملکرد ضعیف در رده زرد قرار گرفتند.

در نامه دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی آمده است: با آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه ضیافت الله در اجرای بند (د) تبصره (۱۲) بودجه سال ۱۴۰۲ سازمان‌های مناطق آزاد تجاری صنعتی موضوع تصویب نامه شماره ۱۰۵۱۱۹ ت ۶۱۴۸۷ ه تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۰۴ هیأت وزیران و به منظور رصد کنترل پایش و نظارت بر حسن اجرای وظایف و مأموریت‌های محوله به پیوست گزارش عملکرد ۱۱ ماهه شاخص‌های تخصصی سازمان‌های مذکور با استناد به قوانین و اسناد بالادستی بخشنامه‌ها و مصوبات شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی که برابر ارزیابی‌های به عمل آمده از گزارشات دریافتی احصاء گردیده است و جهت استحضار و بهره برداری لازم حضورتان ایفاد می‌گردد.

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید

گزارش تصویری

مراسم دید و بازدید اهل سنت کیش در روز عید فطر

نماز عید فطر اهل سنت در کیش

راهپیمایی روز قدس در کیش

پخش دعا جوشن‌کبیر به صورت تر‌دی‌مپینگ در کیش

کاریکاتور

کاریکاتور / رسولی صدرعاملی کارگردان مطرح سینما

کاریکاتور / مدیر فرهنگی و آموزشی سازمان منطقه آزاد کیش

کاریکاتور / مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش

کاریکاتور / مدیر بازرسی و پاسخگویی سازمان منطقه آزاد کیش

عکس

ویدئو