دکتر مسعود ویژه ضمن ابراز خرسندی از برقراری این نمایشگاه و گالری استاد فرشچیان به دیدار و گفتگو با جمعی از هنرمندان عکاس، مدیر فرهنگسراهای کیش و فعالان فرهنگی و رسانه‌ای پرداخت.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پیام پژواک، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان در این دیدار عکس‌های نمایشگاه را در مجموع آثاری ارزشمند و بدیع ارزیابی کرد و در یک نشست جانبی از برنامه‌های همکاری دوجانبه فرهنگی و هنری بین جزیره کیش و استان همدان سخن گفت.

مهدی گردآفرین مدیر فرهنگسراهای کیش نیز ضمن توضیح پیرامون محیط گالری استاد فرشچیان و برنامه‌هایی که برای توسعه و استانداردسازی آن در نظر گرفته شده است، از فعالیت‌های فرهنگی و هنری در مجموعه‌ فرهنگسراهای کیش سخن گفت و با استقبال از تبادلات نمایشگاهی ابراز امیدواری کرد که شرایط و امکانات لازم در این زمینه فراهم گردد.

عباس دوست‌قرین دبیر جشنواره عکس کیش نیز با اشاره به اینکه اینجا یک جزیره است اما در خصوص بسیاری مسائل از جمله فرهنگ و هنر باید نگاه جزیره‌ای را از آن برداریم، گفت: آرزومندم تا ارتباطات محکم‌تری برای پیوند میان فعالان فرهنگی و هنری جزیره و سایر استان‌های کشور برقرار گردد و بتوانیم قابلیت‌ها و توانمندی‌های فرهنگی و هنری کیش را در سطح ملی ارائه نماییم.

وی در ادامه جزیره کیش را دارای جذابیت‌های طبیعی، معماری و اجتماعی ویژه‌ای برای همه عکاسان دانست.

بهرام عرب‌وند رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات و رسانه کیش و دبیر کنگره ملی شهدای غواص کیش نیز در این دیدار، از توجه و احترام دکتر ناصر ویژه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان به فعالیت‌های فرهنگی و هنری در جزیره کیش تجلیل و تشکر کرد.

شایان ذکر است که این نمایشگاه در محل گالری استاد فرشچیان واقع در فرهنگسرای سعدی کیش تا ۲۴ آبان ماه برقرار است و علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت ۱۹ لغایت ۲۲ از آن دیدن نمایند.

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید

گزارش تصویری

مراسم دید و بازدید اهل سنت کیش در روز عید فطر

نماز عید فطر اهل سنت در کیش

راهپیمایی روز قدس در کیش

پخش دعا جوشن‌کبیر به صورت تر‌دی‌مپینگ در کیش

کاریکاتور

کاریکاتور / رسولی صدرعاملی کارگردان مطرح سینما

کاریکاتور / مدیر فرهنگی و آموزشی سازمان منطقه آزاد کیش

کاریکاتور / مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش

کاریکاتور / مدیر بازرسی و پاسخگویی سازمان منطقه آزاد کیش

عکس

ویدئو