با حضور مشتاق مشتاقی سرمایه گذار برج‌های دوقلوی کیش، جمعی از ساکنین اسناد مالکیت خود را دریافت کردند.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پیام پژواک، شامگاه شنبه 27 تیرماه اسناد جمعی از مالکان برج های دوقلوی کیش پس از سال ها انتظار در آستانه نوروز به همت سرمایه گذار مجموعه تحویل شد.

در این مراسم مشتاقی سرمایه گذار برج های دوقلوی کیش با اشاره به مسیر پرفراز و نشیب احداث این مجموعه، دریافت پایان کار و دریافت اسناد مالکیت خریدارانی که سال ها در انتظار دریافت سند واحدهای مسکونی خود بودند اظهار کرد: در زمان دکتر قاسمی مدیرعامل وقت برنامه ریزی جهت احداث سه برج صورت گرفت که در نهایت به دلایل مختلف این قرارداد فسخ شد و پس از رایزنی های صورت گرفته به جای زمین قبلی، زمین حاضر که برج ها در آن احداث شده است دریافت شد.

وی با تشریح فرآیندهای طولانی و مسیر پر پیچ و خم سرمایه گذاری و احداث مجموعه برج های دوقلوی کیش در ساخت و پایان کار به وجود آمده است افزود: تمام تلاش خود را به کار بردم تا کسانی که در این مجموعه سرمایه گذاری کرده اند کمتر ضرر و زیان را متحمل شوند.

مشتاقی گفت که در روند کار با تخریب، شایعه پراکنی، کارشکنی و حاشیه سازی توسط برخی از افراد به خصوص شریک سابق مجموعه روبرو بوده است.

وی افزود: مقایسه برج های دوقلوی کیش با متروپل یا هر ساختمان دیگری قیاس نابجا و بی پایه ای است و این برج تاییدیه های لازم را دریافت کرده و با مقاومت بالا در برابر زلزله ساخته شده است و برداشتن دیوارهایی که در دو مجموعه در راستای تبدیل به یک واحد انجام شده است نیز به سازه آسیبی نزده و کارشناسان نیز این مساله را تایید کرده اند.

سرمایه گذار این مجموعه با تاکید بر اینکه برای دریافت پایان کار در دی ماه 1400 در کمترین زمان بدهی 23 میلیارد تومانی به شرکت عمران و خدمات را پرداخت کرده است تا روند دریافت پایان کار و اسناد مالکیت خریداران به سرعت آماده شود افزود: موانعی همچون نبود ناظر، تاییدیه های آتش نشانی و بدهی از عمده مشکلات دریافت پایان کار و اسناد مالکیت بود که برطرف شد تا امروز شاهد تحویل اسناد به صاحبان واحدهای مسکونی باشیم.

برج های دوقلوی کیش در زمینی به مساحت حدود 15 هزار متر مربع در 22 طبقه مسکونی و 454 واحد احداث شده است.

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید

گزارش تصویری

مراسم دید و بازدید اهل سنت کیش در روز عید فطر

نماز عید فطر اهل سنت در کیش

راهپیمایی روز قدس در کیش

پخش دعا جوشن‌کبیر به صورت تر‌دی‌مپینگ در کیش

کاریکاتور

کاریکاتور / رسولی صدرعاملی کارگردان مطرح سینما

کاریکاتور / مدیر فرهنگی و آموزشی سازمان منطقه آزاد کیش

کاریکاتور / مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش

کاریکاتور / مدیر بازرسی و پاسخگویی سازمان منطقه آزاد کیش

عکس

ویدئو