هشت طرح عمرانی از طریق ویدئو کنفرانس روز پنجشنبه دهم شهریور به مناسبت هفته دولت با دستور معاون اول رییس جمهوری در منطقه آزاد کیش به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری پیام پژواک، این طرح ها شامل مجموعه ورزشی، اجرای دیوار پیرامونی فرودگاه کیش، سیستم اعلان و اطفاء حریق اسکله های سوختی بندر تجاری، مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب شمال جزیره، مجموعه سلامت پزشکی مریم، مجموعه تجاری میکامال، مجموعه تفریحی گردشگری میکامال و هتل پنج ستاره امیر کبیر است. در آیین بهره‌برداری از این طرح‌ها شیخ یعقوب شمس امام جمعه اهل سنت، مهدی کشاورز مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و جمعی دیگر از مسئولان و مدیران عامل جوامع صنفی جزیره نیز حضور داشتند.

برای اجرای این طرح‌ها ۳۹ هزار و ۸۹۱ میلیارد ریال اعتبار شامل یک هزار و ۲۹۱  میلیارد ریال سرمایه‌گذاری دولتی و ۳۸ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری بخش خصوصی انجام شده و با بهره‌برداری از آنها چهار هزار و ۷۲۰ نفر به صورت مستقیم و ۱۰ هزار و ۲۹۰ میلیارد ریال به صورت غیر مستقیم مشغول بکار خواهند شد.

امروز به صورت همزمان ۵۱ طرح صنعتی و عمرانی به ارزش ۶۳ هزار میلیارد ریال با اشتغال‌زایی ۱۷ هزار و ۷۴۱ شامل پنج هزار و ۷۴۳ شغل مستقیم و ۱۱ هزار و ۹۹۸ شغل غیر مستقیم در مناطق آزاد تجاری و ویژه صنعتی به بهره‌برداری رسید.

همچنین عملیات اجرایی ۲۰ طرح به ارزش یک هزار و ۱۱۷ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری با اشتغال‌زایی پنج هزار و ۲۹۵ نفر شامل ۲ هزار و ۸۰۶ شغل مستقیم و ۲ هزار و ۴۸۹ شغل غیر مستقیم با دستور معاون اول رییس جمهور آغاز شد.

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید

گزارش تصویری

مراسم دید و بازدید اهل سنت کیش در روز عید فطر

نماز عید فطر اهل سنت در کیش

راهپیمایی روز قدس در کیش

پخش دعا جوشن‌کبیر به صورت تر‌دی‌مپینگ در کیش

کاریکاتور

کاریکاتور / رسولی صدرعاملی کارگردان مطرح سینما

کاریکاتور / مدیر فرهنگی و آموزشی سازمان منطقه آزاد کیش

کاریکاتور / مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش

کاریکاتور / مدیر بازرسی و پاسخگویی سازمان منطقه آزاد کیش

عکس

ویدئو