رییس اداره آموزش و پرورش کیش گفت: انبوه‌سازان حوزه مسکن موظف به ساخت ۸۰ کلاس در این جزیره هستند.

به گزارش پایگاه خبری پیام پژواک، پرویز حیدری راد روز سه شنبه در هم‌اندیشی با خبرنگاران اظهار داشت: این کلاس‌ها در قالب هشت مدرسه احداث می‌شود که با پیگیری این اداره و سازمان منطقه آزاد کیش مقرر شده عملیات عمرانی احداث این واحدهای آموزشی به زودی آغاز شود.

وی افزود: طبق قانون، زمین این مدارس بر حسب نیاز آموزش و پرورش از سوی سازمان منطقه آزاد کیش تامین و هزینه عملیات احداث نیز بر عهده انبوه‌سازان است.

وی افزود: طبق ماده ۱۸ قانون شوراهای آموزش و پرورش و بر حسب نیاز این اداره ، انبوه‌سازان با تامین اعتبار، عملیات ساخت این مدارس را انجام می‌دهند و همچنین سازمان منطقه آزاد کیش نیز زمین آن را تامین می‌کند.
حیدری راد بابیان اینکه انبوه‌سازان هم‌اکنون همکاری مناسبی برای انجام این تعهدات دارند یادآور شد: پیش‌بینی می‌شود با پایان کار ساخت این مدارس تا آخر سال ۱۴۰۲ سرانه محل‌های آموزشی‌کیش به میانگین کشور برسد.

وی یادآور شد: چالش نیروی انسانی و فضای فیزیکی عمده مشکلات آموزش و پرورش است که امیدواریم با اجرای تفاهم‌نامه بین دبیرخانه شورای‌عالی مناطق آزاد با وزارت آموزش و پرورش و تبدیل آن به توافق‌نامه در کیش این مشکلات مرتفع شود.

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید

گزارش تصویری

مراسم دید و بازدید اهل سنت کیش در روز عید فطر

نماز عید فطر اهل سنت در کیش

راهپیمایی روز قدس در کیش

پخش دعا جوشن‌کبیر به صورت تر‌دی‌مپینگ در کیش

کاریکاتور

کاریکاتور / رسولی صدرعاملی کارگردان مطرح سینما

کاریکاتور / مدیر فرهنگی و آموزشی سازمان منطقه آزاد کیش

کاریکاتور / مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش

کاریکاتور / مدیر بازرسی و پاسخگویی سازمان منطقه آزاد کیش

عکس

ویدئو