سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزادکیش از تعمیر، نوسازی و تامین تجهیزات ۲۳ مدرسه در کیش خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پیام پژواک، یاسر شاه‌پیری با اشاره به اینکه در سال‌های اخیر با بی‌توجهی به مدارس شاخص کیفیت تجهیزات کاهش پیدا کرده‌است، گفت: پس از بازدید‌های میدانی و با توجه به دغدغه‌های دانش آموزان و اولیاء آن‌ها در خصوص کیفیت نامناسب تجهیزات و امکانات مدارس، عملیات تعمیر، نوسازی و تامین تجهیزات مدارس در دستور کار معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش قرار گرفت.

وی افزود: تعمیرات شامل کولرها، پمپ آب، تعویض در و پنجره‌های فرسوده، نقاشی و رنگ آمیزی کلاس‌های درس و تعمیرات اساسی مدارس در دست اقدام است. تلاش می‌کنیم مجموع اقدامات تا ۱۵ شهریور و قبل از بازگشایی مدارس به پایان برسد.

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزادکیش، گفت: بخشی از منابع مالی تعمیر، نوسازی و تامین تجهیزات مدارس کیش از محل ردیف‌های مالی این معاونت و بخشی دیگر با مشارکت و همیاری شرکت عمران آب و خدمات، معاونت عمرانی و خیران جزیره کیش تامین شده‌است.

این جزیره دارای ۵۱ مدرسه شامل ۲۳ مدرسه دولتی و ۱۸ مدرسه خصوصی با ۳۶۷ کلاس درس (۲۶۸ کلاس مدارس دولتی و ۹۹ کلاس مدارس خصوصی) است؛ در این مدارس ۹ هزار و ۷۷۵ دانش آموز مشغول تحصیل بوده که هشت هزار و ۳۶۰ نفر در مدارس دولتی و یک هزار و ۴۱۵ نفر در مدارس خصوص مشغول علم آموزی هستند.

 

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید

گزارش تصویری

مراسم دید و بازدید اهل سنت کیش در روز عید فطر

نماز عید فطر اهل سنت در کیش

راهپیمایی روز قدس در کیش

پخش دعا جوشن‌کبیر به صورت تر‌دی‌مپینگ در کیش

کاریکاتور

کاریکاتور / رسولی صدرعاملی کارگردان مطرح سینما

کاریکاتور / مدیر فرهنگی و آموزشی سازمان منطقه آزاد کیش

کاریکاتور / مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش

کاریکاتور / مدیر بازرسی و پاسخگویی سازمان منطقه آزاد کیش

عکس

ویدئو