طرح ساماندهی و طراحی شهری نوار ساحلی کیش با حضور دبیرشورای عالی مناطق آزاد در مرکز همایش‌های بین‌المللی کیش رونمایی شد.

به گزارش پایگاه خبری پیام پژواک، دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور در این مراسم با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر استفاده هرچه بیشتر از سواحل کشور گفت: با وجود ظرفیت‌های مناسب در حوزه سواحل درکشور، تا کنون از این ظرفیت‌ها به خوبی استفاده نشده‌است.

سعید محمد استفاده مناسب‌تر از سواحل و صنایع دریا محور و توسعه این مناطق را مستلزم بکار‌گیری قواعد و اصول مدیریتی عنوان کرد.

وی گفت: با برنامه ریزی‌های مناسب از این ظرفیت‌ها در مناطق آزاد بیش از بیش بهره‌مند می‌شویم.

دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور در این مراسم از تلاش‌های دبیرخانه منطقه آزاد در راستای توقف روند واگذاری شرکت هواپیمایی کیش به سازمان خصوصی سازی خبر داد و گفت: سازمان منطقه آزاد کیش هم در ایام تابستان و کاهش ورود مسافر به کیش در تلاش است با تخصیص منابع مالی شرایط افزایش پرواز دیگر شرکت‌های هواپیمایی را به کیش فراهم کند.

دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور افزود: ۲۲ بسته تشویقی ویژه جام‎جهانی ۲۰۲۲ قطر در کیش طراحی شده‌است و این بسته‌ها زمینه حضور هرچه بیشتر گردشگر در کیش را فراهم می‌کند.

سرپرست مدیریت GIS سازمان منطقه آزاد کیش نیز افزود: طرح ساماندهی و طراحی شهری نوارساحلی کیش بر اساس طرح جامع و بر اساس استاندارد‌های زیست محیطی و با هدف ایجاد درآمد‌های پایدار در کیش طراحی و اجرا می‌شود.

شهرام جودت، گفت: هدف از اجرای این طرح شکوفایی گردشگری ساحلی، دریایی و مدیریت جامع و یکپارچه نوار ساحلی بر مبنای موازین مدیریتی نوین، دستیابی به منابع درآمدی پایدار و دریا محور و افزایش جاذبه‌های گردشگری است.

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید

گزارش تصویری

مراسم دید و بازدید اهل سنت کیش در روز عید فطر

نماز عید فطر اهل سنت در کیش

راهپیمایی روز قدس در کیش

پخش دعا جوشن‌کبیر به صورت تر‌دی‌مپینگ در کیش

کاریکاتور

کاریکاتور / رسولی صدرعاملی کارگردان مطرح سینما

کاریکاتور / مدیر فرهنگی و آموزشی سازمان منطقه آزاد کیش

کاریکاتور / مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش

کاریکاتور / مدیر بازرسی و پاسخگویی سازمان منطقه آزاد کیش

عکس

ویدئو