مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان گفت: طرح تامین آب روستاهای شمال بندرعباس از محل آب شیرین کن خلیج فارس در مرحله نهایی است.

به گزارش پایگاه خبری پیام پژواک، عبدالحمید حمزه‌پور روز یکشنبه در نشست بررسی مسائل آبرسانی روستاهای قشم و بندرعباس با اشاره به حساسیت های مجموعه آب‌وفاضلاب و حمایت های ویژه دولت بویژه استاندار هرمزگان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی افزود: پیش بینی های لازم برای رفع نیازهای آبی روستاهای بندرعباس صورت گرفته است که تحقق آن‌ها باعث کاهش دغدغه های مردم خواهد شد.

وی به یکی از برنامه های مهم آبفا در تامین نیازهای آبی روستاهای بخش مرکزی بندرعباس اشاره کرد و بیان داشت: همچنین پیش بینی های لازم برای اتصال روستاهای شمال بندرعباس به خط انتقال آب شیرین کن خلیج فارس با اولویت پنج روستای انتهایی خط فعلی در غرب تاریان صورت گرفته است که تکلیف آن بزودی مشخص و عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.
 مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان، تخصیص لازم برای تامین آب از این محل صورت گرفته و خط انتقال آن در قالب جهاد آبرسانی احداث خواهد شد.
به گفته وی، با تامین آب این روستاها از خط انتقال خلیج فارس، علاوه بر تامین نیاز آبی روستاهای یاد شده، باعث پایداری آب در تمامی مناطق بندرعباس می‌شود.
حمزه پور همچنین به اقدام های در حال انجام آبرسانی در قشم اشاره کرد و ادامه داد: با اضافه شدن سه ظرفیت جدید تامین آب در قشم، نیازهای مردم این روستاهای موردنظر این جزیره نیز از محل یاد شده تامین خواهد شد.
وی به عملیات توسعه و اصلاح شبکه در روستاهای «سرخا»، «گیشان» و غیره نیز اشاره کرد و افزود: درخواست های مطرح شده از سوی نمایندگان مردم این منطقه در دستورکار قرار گرفته و اقدام های لازم برای تامین نیازهای آبی آن‌ها صورت خواهد گرفت.
در این نشست همچنین احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با قدردانی از اقدام های انجام شده آبفا، موضوع آب را یکی از خواسته های عمومی دانست و گفت: ما نیز از هر اقدامی که به سرعت بخشیدن در انجام آن بینجامد، دریغ نکرده و پیگیری می کنیم.

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید

گزارش تصویری

مراسم دید و بازدید اهل سنت کیش در روز عید فطر

نماز عید فطر اهل سنت در کیش

راهپیمایی روز قدس در کیش

پخش دعا جوشن‌کبیر به صورت تر‌دی‌مپینگ در کیش

کاریکاتور

کاریکاتور / رسولی صدرعاملی کارگردان مطرح سینما

کاریکاتور / مدیر فرهنگی و آموزشی سازمان منطقه آزاد کیش

کاریکاتور / مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش

کاریکاتور / مدیر بازرسی و پاسخگویی سازمان منطقه آزاد کیش

عکس

ویدئو