هواپیمای فرسوده‌ای که ساله در محوطه کشتی یونانی جاخوش کرده بود با انتقاد کیشوندان و گردشگران برای همیشه آنجا را ترک کرد.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پیام پژواک، این هواپیما پس از آخرین پرواز به مقصد کیش و خارج شدن از لیست پروازها به منظور ایجاد یک جاذبه گردشگری به محوطه کناری کشتی یونانی منتقل شد.

این توپولف مدتی نیز به عنوان رستوران و کافی شاپ پذیرای گردشگرانی بوده که برای دیدن غروب زیبای کیش به بخش جنوب غربی جزیره می‌رفتند؛ کیشوندان و گردشگران تصاویر خاطره انگیزی از این غول آهنی دارند.

در نهایت این جاذبه گردشگری که متعلق به شرکت کیش ایر بود، به حال خود رها شد و وضعیت به گونه‌ای رقم خورد که غول آهنی زیبای داستان ما که پذیرای هزاران گردشگر بود، در سایه بی توجهی مسوولان گردشگری، چهره‌ای زشت به خود گرفت و کار تا جایی پیش رفت که فرسودگی آن تهدیدی برای گردشگران شد.

سرنوشت تلخ توپولف ۵۷ تنی کیش می‌توانست به گونه‌ای دیگر رقم بخورد و این هواپیما با کمی توجه در نگهداری آن، همچنان به عنوان یک جاذبه گردشگری در نوار ساحلی باقی بماند؛ اما امروز کار به جایی رسید که توپولف معروف جزیره کیش، چاره‌ای جز خداحافظی با کیش نداشت.

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید

گزارش تصویری

مراسم دید و بازدید اهل سنت کیش در روز عید فطر

نماز عید فطر اهل سنت در کیش

راهپیمایی روز قدس در کیش

پخش دعا جوشن‌کبیر به صورت تر‌دی‌مپینگ در کیش

کاریکاتور

کاریکاتور / رسولی صدرعاملی کارگردان مطرح سینما

کاریکاتور / مدیر فرهنگی و آموزشی سازمان منطقه آزاد کیش

کاریکاتور / مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش

کاریکاتور / مدیر بازرسی و پاسخگویی سازمان منطقه آزاد کیش

عکس

ویدئو