رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی از رتبه‌بندی تمام کلوپ‌های غواصی کشور تا پایان امسال خبر داد.

 

به گزارش پایگاه خبری پیام پژواک، مهدی حیدری در حاشیه برگزاری جلسه هم اندیشی روسای هیات نجات غریق و غواصی استان‌های ساحلی کشور که به میزبانی کیش برگزار شد، به خبرنگاران اظهار داشت: این رتبه‌بندی براساس آیین نامه ابلاغی کمیسون ماده پنج وزارت ورزش و جوانان انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: براساس آیین‌نامه مذکور باید تمام استانداردهای فنی و مکانی در کلوپ‌های غواصی رعایت شود تا مورد تایید فنی فدراسیون نجات غریق و غواصی قرار گیرد.

رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی ضمن ابراز رضایت از عملکرد هیات‌های نجات غریق در مناطق شمالی کشور در تابستان امسال، گفت: در نتیجه تلاش‌های صورت گرفته، امسال شاهد کاهش ۵۰ درصدی آمار غرق شدگان در مناطق شمالی کشور بودیم .

وی ابراز داشت: عملکرد خوب ناجیان و از طرفی همبستگی و همکاری‌های بین‌بخشی موجب شد تا شاهد کاهش این میزان غرق‌شدگی در این مناطق باشیم.

رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۵ هزار نفر از ناجیان کشور در دوره‌های آمادگی نجات غریق شرکت کردند که این اقدام در راستای ارتقای دانش و ارائه خدمات بوده است و این روند همچنان ادامه دارد.

حیدری ضمن تشکر از حمایت‌های ویژه رییس جمهور که موجب ارتقاء عملکرد هایت‌های نجات غریق و غواصی شده، گفت: با دستور رییس جمهور، منابع لازم برای ساماندهی سواحل و تامین هزینه‌های تجهیزات و پرداخت حقوق ناجیان غریق تامین و در اختیار استانداری‌ها قرار گرفت و حمایت‌های بسیار خوبی انجام شد.

وی در خصوص زیرساخت‌های جزیره کیش در حوزه ورزش‌های آبی و ساحلی، گفت: کیش یکی از کم‌نظیرترین مناطق در این حوزه می‌باشد و فدراسیون جهانی غواصی، کیش را به عنوان یکی از بهترین اماکن آموزش غواصی معرفی کرده است.

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید

گزارش تصویری

مراسم دید و بازدید اهل سنت کیش در روز عید فطر

نماز عید فطر اهل سنت در کیش

راهپیمایی روز قدس در کیش

پخش دعا جوشن‌کبیر به صورت تر‌دی‌مپینگ در کیش

کاریکاتور

کاریکاتور / رسولی صدرعاملی کارگردان مطرح سینما

کاریکاتور / مدیر فرهنگی و آموزشی سازمان منطقه آزاد کیش

کاریکاتور / مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش

کاریکاتور / مدیر بازرسی و پاسخگویی سازمان منطقه آزاد کیش

عکس

ویدئو