پیگیری‌های مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش نتیجه داد و پرواز ایرباس شماره ۳۴۰ شرکت هواپیمایی ماهان در کیش نشست تا روزانه یک پرواز از تهران به کیش داشته باشد.

 

به گزارش پایگاه خبری پیام پژواک، «مهدی ادیبان» سرپرست معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش روز جمعه در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به تلاش‌های انجام شده برای افزایش پروازها به این جزیره، اظهار کرد:‌ ایرباس ۳۴۰ شرکت هواپیمایی ماهان خواهد توانست تا در هر پرواز بیش از ۳۵۰ مسافر را جابه‌جا کند.

وی ادامه داد: میزان ظرفیت این هواپیمای چهار موتوره اختصاص یافته حدود سه برابر ظرفیت یک هواپیمای معمولی است و می‌تواند بخشی از مشکلات در این رابطه را جبران کند.

سرپرست معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش همچنین از اختصاص یک هواپیمای MD بیزینیس بخش خصوصی برای پرواز روزانه به کیش خبرداد و افزود: در تلاشیم تا  بیشتر پروازهای این هواپیما «کیش» باشد که قول‌های مساعد نیز داده شد.

وی اضافه کرد: این هواپیما ۷۰ صندلی دارد و کاملا بیزینیسی خواهد بود.

«رحیم سرهنگی» مدیرعامل سازمان آزاد کیش، ماه گذشته مذاکرات مستقیم با مدیرعامل شرکت ماهان برای برقراری پرواز شماره ۳۴۰ داشت.

سازمان منطقه آزاد کیش در هفته گذشته نیز با تدبیر مبتکرانه یک سامانه اختصاصی، بلیط پروازی مورد نیاز کیشوندان را تهیه کرد که این طرح در شبکه‌های اجتماعی مورد استقبال قرار گرفت.

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید

گزارش تصویری

مراسم دید و بازدید اهل سنت کیش در روز عید فطر

نماز عید فطر اهل سنت در کیش

راهپیمایی روز قدس در کیش

پخش دعا جوشن‌کبیر به صورت تر‌دی‌مپینگ در کیش

کاریکاتور

کاریکاتور / رسولی صدرعاملی کارگردان مطرح سینما

کاریکاتور / مدیر فرهنگی و آموزشی سازمان منطقه آزاد کیش

کاریکاتور / مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش

کاریکاتور / مدیر بازرسی و پاسخگویی سازمان منطقه آزاد کیش

عکس

ویدئو