دبیر شورای عالی مناطق آزاد با اشاره به حذف شدن پروازهای چارتری گفت: نظام حقوقی حاکم بر پروازها یا ‌به عبارت دیگر نخوه فروش بلیط نباید به گونه‌ای باشد که زنجیره گردشگری را مختل کند.

 

به گزارش پایگاه خبری پیام پژواک، حجت‌الله عبدالملکی روز سه شنبه در حاشیه دومین جلسه ستاد جهش سرمایه گذاری و صادرات منطقه آزاد کیش و در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه ظرفیت اصلی اقتصادی منطقه آزاد کیش گردشگری است، اظهار کرد: توسعه گردشگری مستلزم فعال بودن زنجیره آن است؛ در همین راستا نیز با توجه به فاصله این جزیره از مرکز، حمل و نقل از بخش‌های مهم این زنجیره محسوب می‌شود.

وی با اشاره به آغاز مذاکرات سازمان منطقه آزاد کیش با مدیران وزارت راه و شهرسازی و تعدادی از شرکت‌های هواپیمایی در رابطه با حل مشکلات پروازی به این جزیره، بیان کرد: چند شرکت هواپیمایی پذیرفتند که پایگاه اصلی و مبدا خود را کیش قرار دهند که خبر امیدوار کننده‌ای است.

دبیر شورای عالی مناطق آزاد با بیان اینکه مدیریت قیمت بلیط‌های هواپیما از اهمیت بالایی برخوردار است،‌ گفت: قیمت‌ها باید به گونه‌ای تنظیم شود تا برای گردشگران صرفه اقتصادی داشته باشد.

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید

گزارش تصویری

مراسم دید و بازدید اهل سنت کیش در روز عید فطر

نماز عید فطر اهل سنت در کیش

راهپیمایی روز قدس در کیش

پخش دعا جوشن‌کبیر به صورت تر‌دی‌مپینگ در کیش

کاریکاتور

کاریکاتور / رسولی صدرعاملی کارگردان مطرح سینما

کاریکاتور / مدیر فرهنگی و آموزشی سازمان منطقه آزاد کیش

کاریکاتور / مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش

کاریکاتور / مدیر بازرسی و پاسخگویی سازمان منطقه آزاد کیش

عکس

ویدئو