سرپرست معاونت گردشگری منطقه آزاد کیش گفت: شش پرواز از کیش به دوحه و بالعکس برای هواداران تیم ملی کشورمان برقرار شده است.

 

به گزارش پایگاه خبری پیام پژواک، مرتضی رمضانی با بیان اینکه بیشترین ظرفیت مسابقات تیم ملی ایران با رقبای خود در جام جهانی تکمیل شده است، افزود: امکان خرید بلیت بازی ایران و انگلیس به پایان رسیده است، اما حدود ۵۰ تا ۶۰ بلیط برای دیدار‌های ایران با ولز و آمریکا باقی مانده است.

وی افزود: برای دیدار ایران با آمریکا هم یک پرواز فوق العاده نیز اضافه شده تا در صورت نیاز هواداران ایرانی بیشتری از نزدیک نظاره گر این رقابت باشند.

سرپرست معاونت گردشگری منطقه آزاد کیش گفت: هواداران تیم ملی فوتبال کشورمان می‌توانند در روز‌های سی ام آبان، چهارم و هشتم آذر از مبداء جزیره کیش به دوحه و از دوحه به کیش پرواز کنند.

مهرداد تاوتلی دبیرکل جامعه هتلداران کیش نیز گفت: برای استقرار در هتل‌های برگزیده جزیره کیش هم تخفیف ۵۰ درصدی در نظر گرفته شده است.

خانم خِلَّت از فعالان آژانس‌های گردشگری هم با بیان اینکه هزینه رفت و برگشت پرواز‌ها تعیین شده است، توضیح داد: پرواز دیدار اول ایران با انگلیس ساعت هشت و ۳۰ دقیقه کیش را ترک می‌کند و ساعت ۲۳ و ۵۰ دقیقه هم به جزیره باز می‌گردد و قیمت آن از ۱۸ میلیون و پانصد شروع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه قیمت بلیط دیدار ایران و ولز هم از ۱۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان شروع می‌شود گفت: پرواز رفت دیدار ایران و ولز هم ساعت هفت و ۱۰ دقیقه از کیش انجام می‌شود و ساعت ۲۱ و ۵۰ دقیقه هم به کیش باز می‌گردد.

این فعال گردشگری کیش افزود: ساعت پرواز رفت دیدار پایانی ایران با آمریکا هم ساعت ۱۳ و ۵۹ دقیقه انجام می‌شود و بگشت آن هم ساعت شش صبح روز بعد خواهد بود و قیمت بلیط رفت و برگشت این بازی هم از ۲۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان آغاز می‌شود.

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید

گزارش تصویری

مراسم دید و بازدید اهل سنت کیش در روز عید فطر

نماز عید فطر اهل سنت در کیش

راهپیمایی روز قدس در کیش

پخش دعا جوشن‌کبیر به صورت تر‌دی‌مپینگ در کیش

کاریکاتور

کاریکاتور / رسولی صدرعاملی کارگردان مطرح سینما

کاریکاتور / مدیر فرهنگی و آموزشی سازمان منطقه آزاد کیش

کاریکاتور / مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش

کاریکاتور / مدیر بازرسی و پاسخگویی سازمان منطقه آزاد کیش

عکس

ویدئو