مسیحالله صفا ضریب اشغال هتلها را در کیش از دوم فروردینماه و همزمان با باز شدن سامانههای فروش پرواز، ۹۰ تا ۹۵ درصد اعلام و اظهار کرد: بیشتر هتلهای کیش در این ایام بیش از ۹۰درصد اتاقهایشان پر بود و این امر نتیجهی رضایت مسافرین از هتلها و آرامش و امنیت روانی آنها از سلامت و نظافت هتلها میباشد.
وی تصریح کرد: در حال حاضر ۱۲ بازرس ویژه جامعه برای نظارت روزانه به هتلها مشغول به خدمت هستند که بیسابقه است.
صفا افزود: تمامی گزارشات بازرسان، بهصورت مستند ارسال و بررسی میشوند و در کمیته نظارت بر خدمات بهداشتی، ارزیابی میشوند.
رئیس جامعه هتلداران جزیره کیش، با تاکید بر اینکه تاکنون هیچ شکایتی از طرف مسافرین دریافت نشده است گفت: موارد موجود صرفا به گلایه مسافرین از تبلیغات کذب هتلها در آژانس مبداء و غیرواقعی نشان دادن ستارهها و خدمات هتلها مربوط میشد که به محض مواجهه، آژانسهای مذکور ملزم به عودت فوری مابهالتفاوت مبلغ دریافتی شدند.
صفا همچنین با تاکید بر اینکه تمام تلاش جامعه هتلداران، جلب رضایت مسافران بوده و تمامی مالکین، مدیران، و کارکنان هتلها در تمامی زمینهها خصوصا رعایت دستورالعملهای بهداشتی جدیت و تلاش داشتهاند، تصریح کرد: تا این تاریخ هیچ مورد ابتلای کرونایی در هتلها نداشتیم و سه مورد مسافری که مبتلا بودند و به کیش آمده بودند، با کنترل و بدون نیاز به بستری، جزیره را ترک کردند.
وی با بیان این مطلب که هتلها افزایش قیمت نامعقول نداشتهاند گفت: نرخگذاری در صنعت گردشگری بر اساس عرضه، تقاضا و خدمات میباشد و بدیهی است که تقویت بعضی امکانات مانند تنوع منوی صبحانه و نو کردن البسه و لوازم مصرفی اتاقها، به افزایش نسبی قیمت میانجامد، اما هیچ افزایش قیمتی که عدم رضایت مسافر را به دنبال داشته باشد، اعمال نشده است.
ضریب اشغال ۹۵درصدی هتلهای کیش در عید۱۴۰۰
- توضیحات
- نوشته شده توسط مریم اکبرپور
- دسته: گردشگری