علی اقتصاد مدیر عامل جامعه کلوپداران کیش طی نامه‌ای پاسخ اظهارات علی یزدی خواه، نماینده و عضو کمیسون فرهنگی مجلس شورای اسلامی را داد. 

 

به گزارش پایگاه خبری پیام پژواک، علی اقتصاد مدیر عامل جامعه کلوپداران کیش طی نامه‌ای پاسخ اظهارات علی یزدی خواه، نماینده و عضو کمیسون فرهنگی مجلس شورای اسلامی را داد. این نامه به شرح ذیل می باشد:

 

بسمه تعالی

جوابیه اظهارات جناب آقای علی یزدی خواه، نماینده محترم و عضو کمیسون فرهنگی مجلس شورای اسلامی :

هيچ بي شرمي و وقاحتي چون بهتان زدن نيست ( امیر المومنین علی بن ابی طالب (ع))
 اظهارات اخیر جناب آقای علی یزدی خواه، نماینده محترم مجلس شورای اسلامی و یکی از اعضای محترم کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، حقیقتاً تأسف بار و نشانه بارز بی اطلاعی محض از شرایط حاکم بر مناطق آزاد کشور از یک سو و میل و اشتیاق لجام گسیخته برای به اصطلاح " دیده شدن " از سوی دیگر بود. اظهاراتی عاری از منطق و دلیل و مالامال از تهمت و افترا به هموطنانی که گویا علاوه بر تحمل شرایط خاص و ویژه فعالیت در مناطق آزاد (که عمدتاً جزو مرزنشینان این کشور محسوب می شوند) حال می بایست به حال کشوری که نماینده مردمش تا این حد از واقعیات جامعه به دور است نیز زار بگریند.
هرچند که این اظهارات سطحی و بی مایه، برای جلوگیری از بزرگ نمایی صاحب سخن، عمدتاً بدون پاسخ گذاشته می شوند؛  اما دفاع از کیان پاک جزیره کیش از یک طرف و حمایت و حراست از تلاش های شبانه روزی نیروی محترم انتظامی ویژه کیش از طرفی دیگر، اجازه نداد این اظهارت نیز مانند دیگر اظهارت غیر مدلل، بی پاسخ باقی بماند. قبل از هرچیز باید افسوس خورد که یک نمایده محترم مجلس (که عضویت در کمیسون محترم فرهنگی مجلس می بایست وزن سخنانش را سنگین تر و برهان فرمایشاتش را فزون تر می ساخته است) کلمه " آزاد" در عبارت منطق آزاد کشور را به بی بند و باری و شلختگی فرهنگی تعبیر کرده باشد. آن هم آنقدر به اصطلاح عامیانه " گل درشت " که در فرازی گهربار! از سرو آزادانه مشروبات الکلی در مناطق آزاد سخن می راند (آن هم در حالیکه امروز به راحتی و در هر شهر و کوی و برزنی ( حتی در حوزه انتخابیه خود ایشان )) می توان انواع مشروبات الکلی قاچاق یا دست ساز را به قیمت جهانی ! ابتیاع کرد !!! حال آنکه بر خلاف تصورات ایشان، دلاور مردان نیروی محترم انتظامی با گشت های دریایی 24 ساعته و کنترل کامل مبادی ورودی و خروجی کیش می توانند الگویی بسیار مناسب از عمل به وظایف در کل نیروی های مسلح جمهوری اسلامی ایران باشند. ای کاش جناب آقای یزدی خواه، به جای نشستن پشت میز نمایندگی مجلس و رها کردن اسب سخن به سو، یک روز را میهمان دریابانی جزیره کیش می بودند تا از نزدیک، علاوه بر درک و لمس مشکلات این عزیزان دریادل، در بیان اظهارات خود، تأمل بیشتری می نمودند. اظهارات ایشان، توهین آشکار به خدمات و جانفشانی های نیروی محترم انتظامیست و بدون شک خاطر این عزیزان را مکدر و دلهای پاکشان را آزرده خاطر کرده است.
در ادامه می بایست به مظلومیت سازمان منطقه آزاد کیش اشاره کرد. سازمانی که روزانه در حال تماشای تلاش و کوشش مجدانه این عزیزان، برای رونق، رشد و تعالی جزیره زیبای کیش هستیم. شوربختانه باید گفت شأن سازمان منطقه آزاد کیش در سخنان ناروای جناب آقای یزدی خواه به قدری پایین آمده است، گویی سازمان منطقه آزاد کیش هیچ تلاشی در حوزه ممنوعیت مشروبات الکلی درجزیره کیش نکرده و تنها نظاره گر اتفاقات رخ داده در جزیره کیش است.
همچنین می بایست به این نکته توجه کرد که چگونه در کشوری که نام اسلامی را یدک می کشد و مفتخر به ارایه الگویی موفق در اداره کشور برای دیگر کشورهای اسلامیست ؛ نماینده محترمش، این چنین بی پروا به هموطنان شریف خود تهمت می زند. باید از ایشان پرسید که آیا همانطور که پسوند " آزاد" را در عبارت مناطق آزاد دیده اید ؛ کلمه " اسلامی " را هم در  عبارت " جمهوری اسلامی ایران " دیده اید ؟؟ آیا نمی دانید وارد نمودن تهمت به برادر مسلمان، آن هم به صورت کلی گویی، غیر مصداقی و مبهم، خود در شریعت اسلام، از بزرگترین گناه هاست ؟؟ جناب آقای یزدی خواه، شما خود با چشم خود، بی بند و باری و سرو انواع مشروبات الکلی در مناطق آزاد کشور را  دیده اید یا برایتان تعریف کرده اند؟ اگر خود با چشم دیده اید؛ چرا به صورت مصداقی مطرح نمی کنید تا به جای لکه دار کردن دامان پاک صدها هزار هموطن شریف عمدتاً مرز نشین (که طی این سالها، بارها و بارها علاقه، عشق و تعهد خود را به ایران و اسلام، ثابت نموده اند) عده ای قلیل قانون شکن، به دست عدالت سپرده شوند؟ در ادامه از ایشان باید پرسید هنگام بیان این مطالب آیا به فرمایشات مقام معظم رهبری در نکوهش رواج تهمت و افترا در جامعه مخصوصاً در بین مسئولین، توجه کافی را داشته اند؟
در پایان، امیدوارم علاوه بر آنکه مجلس شورای اسلامی، در انتخاب اعضای محترم کمیسون فرهنگی مجلس، که در واقع یکی از مهمترین کمیسون های مجلس محترم شورای اسلامیست؛ دقت لازم را مبذول بفرمایند؛ نمایندگان محترم نیز به دنبال ایفای حق موکلین خود و عمل به رسالت و وظایف نمایندگی مجلس در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشند .

                                                                                              یاحق
                                                                                              علی اقتصاد
                                                                                             مدیرعامل جامعه کلوپداران دریایی کیش

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید

گزارش تصویری

مراسم دید و بازدید اهل سنت کیش در روز عید فطر

نماز عید فطر اهل سنت در کیش

راهپیمایی روز قدس در کیش

پخش دعا جوشن‌کبیر به صورت تر‌دی‌مپینگ در کیش

کاریکاتور

کاریکاتور / رسولی صدرعاملی کارگردان مطرح سینما

کاریکاتور / مدیر فرهنگی و آموزشی سازمان منطقه آزاد کیش

کاریکاتور / مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش

کاریکاتور / مدیر بازرسی و پاسخگویی سازمان منطقه آزاد کیش

عکس

ویدئو