سرپرست شرکت  توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های کیش گفت: در راستای رفع نیازهای بازرگانان و تجار جزیره به زودی پروازهایی از کیش به مقصد مسقط، دبی و بالعکس راه انداری می شود.

به گزارش پایگاه خبری پیام پژواک، عزت الله محمدی روز سه شنبه با بیان این که پیگیری های لازم تا حصول نتایج برقراری پروازها از کیش به مقصد مسقط، دبی و بالعکس انجام خواهد شد، اظهار داشت: این جزیره از قطب های گردشگری و تجاری در ایران محسوب می شود و انتخاب شمار زیادی از مسافران برای سفر به ان نیازمند برقراری مسیر هوایی متعدد بوده و از این رو تدابیر لازم برای افزایش پروازها از نقاط مختلف جغرافیایی به مقصد جزیره در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان این که ظرفیت فعلی پذیرش مسافر در فرودگاه بین المللی کیش سالانه بیش از ۲ میلیون نفر مسافر است، اظهار داشت: با استفاده از ظرفیت های موجود و پیگیری های لازم با ایرلاین ها بار دیگر شاهد رونق گردشگری و فعالیت های تجاری در جزیره خواهیم بود.
هم اکنون برخی از بازرگانان برای سفر به کشورهای حاشیه خلیج فارس مجبور به طی مسیر کیش به تهران و تهران به مقصد خارجی خود هستند که با راه اندازی پروازهای خارجی در زمان و هزینه این افراد صرفه جویی می شود.

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید

گزارش تصویری

مراسم دید و بازدید اهل سنت کیش در روز عید فطر

نماز عید فطر اهل سنت در کیش

راهپیمایی روز قدس در کیش

پخش دعا جوشن‌کبیر به صورت تر‌دی‌مپینگ در کیش

کاریکاتور

کاریکاتور / رسولی صدرعاملی کارگردان مطرح سینما

کاریکاتور / مدیر فرهنگی و آموزشی سازمان منطقه آزاد کیش

کاریکاتور / مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش

کاریکاتور / مدیر بازرسی و پاسخگویی سازمان منطقه آزاد کیش

عکس

ویدئو