رییس فدراسیون نجات غریق و غواصی گفت: کیش یکی از امن‌ترین سواحل کشور را دارد و لازم است با توجه به این ویژگی این جزیره را به عنوان قطب غواصی کشور معرفی کنیم.

به گزارش پایگاه خبری پیام پژواک، مهدی حیدری در آیین تجلیل از مقام‌آوران نخستین مسابقات قهرمانی غواصی آزاد عمق ایران، افزود: علاوه بر برنامه‌ریزی برای برگزاری مسابقات و کلاس‌های مختلف با استاندارد‌های جهانی، آبان امسال مسابقات اسکوبار نیز در جزیره کیش برگزار می‌شود.

مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش نیز گفت: امسال به مناسبت گرامیداشت شهدای کربلای چهار، ۱۷۵ بسیجی کشور در این جزیره آموزش غواصی می‌بینند.

محسن نظرپور با بیان اینکه غواصی از معدود رشته‌هایی است که کاربرد نظامی، صنعتی و ورزشی دارد، افزود: این بسیجیان از سراسر کشور و با همکاری سپاه برای شرکت در این دوره انتخاب می‌شوند تا رهرو شهیدان غواص جنگ تحمیلی به ویژه عملیات کربلای ۴ باشند.

وی از آمادگی برای حمایت از برگزاری مسابقات و دوره‌های آموزشی غواصی در این کیش تاکید کرد و گفت: با توجه پتانسیل‌های کیش در حوزه غواصی تلاش می‌شود آن را به قطب اصلی این رشته ورزشی در برگزاری مسابقات جهانی و مرکز آموزشی آن تبدیل کنیم.

رییس مرکز ورزش و تفریحات سالم کیش نیز گفت: در کنار پتانسیل‌های طبیعی از جمله دریا و صخره‌های مرجانی، امکانات ورزشی این جزیره قابلیت میزبانی از رویداد‌های ورزشی غواصی در این منطقه با استاندار‌های جهانی را فراهم کرده است.

عزیزالله فرضی پور افزود: تیم ملی غواصی ایران در حال کسب آمادگی برای حضور در مسابقات جهانی در کشور ترکیه است که آماده میزبانی از اردو‌های این تیم در جزیره هستیم.

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید

گزارش تصویری

مراسم دید و بازدید اهل سنت کیش در روز عید فطر

نماز عید فطر اهل سنت در کیش

راهپیمایی روز قدس در کیش

پخش دعا جوشن‌کبیر به صورت تر‌دی‌مپینگ در کیش

کاریکاتور

کاریکاتور / رسولی صدرعاملی کارگردان مطرح سینما

کاریکاتور / مدیر فرهنگی و آموزشی سازمان منطقه آزاد کیش

کاریکاتور / مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش

کاریکاتور / مدیر بازرسی و پاسخگویی سازمان منطقه آزاد کیش

عکس

ویدئو