دبیر شورایعالی مناطق آزاد گفت: کیش تبدیل به جزیره ایران آینده می شود.

 

به گزارش پایگاه خبری پیام پژواک، حجت اله عبدالملکی در نشست با اعضای ستاد هماهنگی خدمات سفر‌های نوروز ۱۴۰۳ کیش، گفت: با اجرای برنامه‌های اجرا شده در منطقه آزاد کیش، شاهد هستیم جزیره کیش تبدیل به قطب گردشگری با برگزاری برنامه‌های فرهنگی و مذهبی شده است.

وی با عنوان اینکه کیش به لحاظ نظم و امنیت، اجرای طرح‌های اقتصادی و ایجاد نشاط در بین گردشگران از مناطق موفق کشور بوده است، گفت: پروژه سرشار از امید، یک ایران پیشرفته و توسعه یافته در جزیره اجرا می‌شود و گردشگران با ورود به جزیره، تمام زیبایی‌ها ایران را یکجا تماشا کنند.

دبیر شورایعالی مناطق آزاد، مجموعه مناطق آزاد را گردشگر پذیر دانست و افزود: در سال حدود ۱۰ میلیون نفر از مناطق آزاد دیدن می‌کنند و حداقل یک شب را در آنجا اقامت می‌کنند.

عبدالملکی به سهم تقریبا ۲ میلیون نفری کیش از گردشگران در سال اشاره کرد و گفت: از ابتدای سفر‌های نوروزی ۱۵۵ هزار گردشگر  به کیش سفر کرده اند و پیش‌بینی می‌شود تا پایان طرح نوروزی این تعداد به ۳۰۰ هزار نفر افزایش خواهد یافت.

دبیر شورایعالی مناطق آزاد توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل، امنیت، بهداشت و تفریحات سالم و اصلاح فرایند‌ها در کیش را از عوامل مهم توسعه و پیشرفت منطقه آزاد کیش برشمرد.

رحیم سرهنگی نیز در این نشست، گفت: فعالیت‌های امسال با مشارکت مدیران و نهاد‌های دست اندر کار برمبنای تقسیم امور و وظایف انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: امسال با وجود افزایش آمار گردشگران در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، به واسطه همدلی و همکاری اعضا و نهاد‌های نظامی، انتظامی، امنیتی و حوزه‌های درمانی، خدماتی و اصناف و نهاد امامت جمعه، علاوه بر آرامش و امنیت، شاهد رونق و برکت در جزیره کیش هستیم.

سرهنگی گفت: امیدواریم این رونق در سفر‌های تابستانی نیز با برنامه ریزی‌های در دست اقدام ادامه یابد. مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، افزود: اگرچه کاستی‌ها و نقص‌هایی نیز وجود دارد، اما درسایه مشارکت و همدلی در تلاش هستیم نواقص برای سال آینده از بین برود.

سرهنگی گفت: امسال پایانه جدید مسافری فرودگاه کیش با برنامه ریزی پذیرای مسافران هوایی کیش بود و در بندرگاه نیز ۲۶ شناور، خدمات رسانی به مسافران را بر عهده داشت.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به روز‌های باقی مانده از تعطیلات نوروزی گفت: در حوزه حمل ونقل عمومی و خدمات گردشگری افزایش نظارت‌ها و رسیدگی به شکایات مردم مد نظر قرار گیرد تا گردشگران با خاطره خوش جزیره کیش را ترک کنند.

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید

گزارش تصویری

مراسم دید و بازدید اهل سنت کیش در روز عید فطر

نماز عید فطر اهل سنت در کیش

راهپیمایی روز قدس در کیش

پخش دعا جوشن‌کبیر به صورت تر‌دی‌مپینگ در کیش

کاریکاتور

کاریکاتور / رسولی صدرعاملی کارگردان مطرح سینما

کاریکاتور / مدیر فرهنگی و آموزشی سازمان منطقه آزاد کیش

کاریکاتور / مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش

کاریکاتور / مدیر بازرسی و پاسخگویی سازمان منطقه آزاد کیش

عکس

ویدئو