رئیس بیمارستان کیش با اشاره به آغاز عملیات نصب و راه اندازی دستگاه ماموگرافی، گفت: نیمه دوم فروردین، خدمات ماموگرافی به مراجعه کنندگان ارائه خواهد شد.

 

به گزارش پایگاه خبری پیام پژواک، امید براتی در گفتگوی خبر سیمای کیش، با اشاره به آماده باش بیمارستان برای خدمات رسانی به گردشگران نوروزی از ۲۰ اسفند پارسال، گفت: در این مدت هزار و پانصد مراجعه کننده برای بهره‌مندی از خدمات پزشکی و درمانی به بیمارستان مراجعه کرده اند.

وی افزود: ۲۲۹ ماموریت اورژانس از ابتدای طرح نوروزی ثبت شده و از این تعداد ۸۲ ماموریت اورژانس تصادف در کیش بوده است.

براتی از گردشگران خواست با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی کیش، نسبت به استفاده از وسایل نقلیه موتوری و خودرویی اقدام کنند.

رئیس بیمارستان کیش، خاطرنشان کرد: ۷۰ تصادف موتورشارژی، ۱۲ تصادف خودرو سواری بدون فوتی، ۲۷ حادثه سقوط از موتور شارژی، ۴ حادثه سقوط از دوچرخه، ۲۵ حادثه سقوط از ارتفاع، ۱ حادثه برق گرفتگی و چهار عملیات اورژانس مسمومیت دارویی از مهمترین عملیات‌های اورژانس در این مدت بوده است.

وی، گفت: ۳۰ پزشک مقیم در تخصص‌های مورد نیاز بیمارستان مشغول خدمات رسانی به بیماران و مراجعه کنندگان هستند و براساس برنامه ریزی، پزشکان فوق تخصص و متخصص نیز برای معاینه بیماران به جزیره کیش سفر می‌کنند.

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید

گزارش تصویری

مراسم دید و بازدید اهل سنت کیش در روز عید فطر

نماز عید فطر اهل سنت در کیش

راهپیمایی روز قدس در کیش

پخش دعا جوشن‌کبیر به صورت تر‌دی‌مپینگ در کیش

کاریکاتور

کاریکاتور / رسولی صدرعاملی کارگردان مطرح سینما

کاریکاتور / مدیر فرهنگی و آموزشی سازمان منطقه آزاد کیش

کاریکاتور / مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش

کاریکاتور / مدیر بازرسی و پاسخگویی سازمان منطقه آزاد کیش

عکس

ویدئو