مدیرعامل جامعه بازاریان و بازرگانان کیش با تقدیر از اقدامات انجام شده در راستای زیباسازی محیط پیرامونی بازارها، تلاش های صورت گرفته را هرچند ناکافی، اما با وضعیت اقتصادی حاکم ، قابل تحسین برشمرد.

 

به گزارش پایگاه خبری پیام پژواک، رحمان سادات نجفی با بیان اینکه: از گذشته بازارهای جزیره یکی از جذابیت های سفر به کیش بوده و بطور قطع توجه به زیبایی پیرامونی آنها موجب رضایتمندی مسافران از انتخاب این مقصد گردشگری می شود.
وی با تاکید بر ایجاد درآمدهای پایدار توسط فعالین اقتصادی برای سازمان منطقه آزاد کیش تصریح کرد ؛ انتظار می رود این سازمان در ارائه خدمات مطلوب به کیشوندان ، گردشگران و فعالین اقتصادی قوی تر عمل کند.
مدیرعامل جامعه بازاریان و بازرگانان کیش با یادآوری از بین رفتن خیلی از مؤلفه های کیش بعنوان منطقه آزاد افزود ؛ ساکنان این جزیره توقع دارند مالیات‌های پرداختی در کیش صرف عمران و آبادانی این خاکپاره نجیب گردد.
مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات نیز با سپاس از تلاش فعالین اقتصادی کیش گفت؛ توجه به نیاز بخش خصوصی بعنوان موتور محرکه‌ی اقتصادی جزیره ضروری است و همه برای رضایتمندی این قشر اثرگذار تلاش می کنیم .
نظرپور با تأکید بر اینکه تعامل هرچه بیشتر بخش دولتی با بخش خصوصی بطور قطع موجب برون رفت از فضای رکود می‌شود تصریح کرد ؛ پیشرفت برق آسای کشورهای همسایه نتیجه این تعامل است و امیدواریم با تبدیل جزیره کیش بعنوان پایلوت انواع رویدادها و مسابقات بین المللی ، شاهد بازگشت دوباره رونق و شکوفایی به این سرزمین باشیم.
در پایان این دیدار از *دکتر نظرپور* ، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل ، *مهندس آقازاده* معاون امور شهری و محیط زیست ، *مهندس حلاوت* مدیر پروژه های شهری و ترافیکی و *سرکارخانم نیاکان* مدیر روابط عمومی شرکت عمران ، آب و خدمات به جهت پیگیری در زیباسازی و فعالیت های عمرانی محیط پیرامونی بازارهای کیش با اهدا لوح سپاس ، تجلیل شد.

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید

گزارش تصویری

مراسم دید و بازدید اهل سنت کیش در روز عید فطر

نماز عید فطر اهل سنت در کیش

راهپیمایی روز قدس در کیش

پخش دعا جوشن‌کبیر به صورت تر‌دی‌مپینگ در کیش

کاریکاتور

کاریکاتور / رسولی صدرعاملی کارگردان مطرح سینما

کاریکاتور / مدیر فرهنگی و آموزشی سازمان منطقه آزاد کیش

کاریکاتور / مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش

کاریکاتور / مدیر بازرسی و پاسخگویی سازمان منطقه آزاد کیش

عکس

ویدئو