امام جمعه اهل سنت کیش، گفت: مسئولان شرکت آب و برق کیش و مدیران میانی سازمان منطقه آزاد کیش به مشکلات حوزه آب و برق بیشتر رسیدگی کنند.

 

به گزارش پایگاه خبری پیام پژواک، به نقل از خبرگزاری صداوسیما کیش، شیخ یعقوب شمس در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به نگرانی مردم از افزایش بهای خرید حق انشعاب آب و گلایه مردم از قطعی‌های پی در پی آب در مناطق مختلف شهری، گفت: تامین آب و برق یکی از اولویت‌های هر منطقه است و مسئولان شرکت آب و برق و مدیران سازمان منطقه آزاد کیش به این موضوع بیشتر توجه کنند.

امام جمعه اهل سنت کیش، افتتاح ساختمان جدید دادگستری کیش با حضور وزیر دادگستری را اقدامی مفید و موثر در کاهش زمان رسیدگی به پرونده‌ها برشمرد و از متولیان ساخت این ساختمان قدردانی کرد.

وی با تسلیت شهادت سردار سید رضی موسوی به دست رژیم صهیونیستی، گفت: از مسئولان لشگری و کشوری می‌خواهیم انتقام این جنایت را از رژیم صهیونیستی بگیرند.

شیخ یعقوب شمس، ضربات مجاهدان فلسطین به رژیم صهیونیستی را ناشی از اقتدار سربازان مقاومت برشمرد و گفت: این رژیم کمر شکسته که در گل مانده است با ترور و کشتار مردم بی‌گناه و با ایجاد وحشت قصد دارد مسلمانان را نابود کند، اما سربازان مقاومت انتقام خون شهدا را خواهند گرفت و رژیم صهیونیستی را نابود خواهد کرد.

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید

گزارش تصویری

مراسم دید و بازدید اهل سنت کیش در روز عید فطر

نماز عید فطر اهل سنت در کیش

راهپیمایی روز قدس در کیش

پخش دعا جوشن‌کبیر به صورت تر‌دی‌مپینگ در کیش

کاریکاتور

کاریکاتور / رسولی صدرعاملی کارگردان مطرح سینما

کاریکاتور / مدیر فرهنگی و آموزشی سازمان منطقه آزاد کیش

کاریکاتور / مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش

کاریکاتور / مدیر بازرسی و پاسخگویی سازمان منطقه آزاد کیش

عکس

ویدئو