دبیر دومین کنگره ملی شهدای غواص کیش از تمدید تمامی جشنواره‌های سراسری این کنگره تا ۸ دیماه ۱۴۰۲ خبرداد.

 

به گزارش پایگاه خبری پیام پژواک، به نقل از روابط عمومی دومین کنگره ملی شهدای غواص کیش، بهرام عرب‌وند با اشاره به استقبال بالای هنرمندان و اصحاب رسانه از جشنواره‌های این دوره از تمدید تمامی جشنواره‌ها تا ۸ دیماه خبر داد.
وی با تاکید بر اینکه این کنگره در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای غواص و ارج نهادن به فرهنگ ایثار و شهادت در ۶ بخش:  خوشنویسی و نقاشی خط، ادبی، رسانه، پوستر، تئاتر کوتاه و دانش‌آموزی برگزار می‌شود اظهار کرد: تمامی آثار با موضوع ایثار و شهادت، مقاومت، صلح و وطن با محوریت « شهدای غواص » در این جشنواره‌ها پذیرفته می‌شود.
وی با اشاره به استقبال کم‌نظیر هنرمندان و اصحاب رسانه از این کنگره خاطر نشان کرد: تاریخ ارسال آثار به جشنواره تا ۸ دی ماه تمدید شده است و علاقمندان فرصت دارند تا این تاریخ آثار خود را به  آدرس WWW.MABARESHGH-KISH.IR ارسال کنند.
دومین کنگره با محوریت «شهدای غواص کربلای ۵» از ۱۸ تا ۲۰ دیماه با حضور خانواده‌های معظم شهدا و برگزاری برنامه‌های متنوع در جزیره کیش برگزار می‌شود.
گفتنی است؛ نخستین کنگره ملی شهدای غواص جزیره کیش سال گذشته سوم و چهارم دی ماه با حضور خانواده‌های معظم شهدای غواص کربلای ۴ در جزیره کیش برگزار شد.

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید

گزارش تصویری

مراسم دید و بازدید اهل سنت کیش در روز عید فطر

نماز عید فطر اهل سنت در کیش

راهپیمایی روز قدس در کیش

پخش دعا جوشن‌کبیر به صورت تر‌دی‌مپینگ در کیش

کاریکاتور

کاریکاتور / رسولی صدرعاملی کارگردان مطرح سینما

کاریکاتور / مدیر فرهنگی و آموزشی سازمان منطقه آزاد کیش

کاریکاتور / مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش

کاریکاتور / مدیر بازرسی و پاسخگویی سازمان منطقه آزاد کیش

عکس

ویدئو