نخستین جایزه علمی تحقیقاتی هرمزی طی مراسمی با حضور استاندار هرمزگان به علی عامری سیاهویی پژوهشگر برجسته هرمزگانی اعطا شد.

نخستین جایزه علمی تحقیقاتی هرمزی طی مراسمی با حضور استاندار هرمزگان به علی عامری سیاهویی پژوهشگر برجسته هرمزگانی اعطا شد.

به گزارش پایگاه خبری پیام پژواک، علی عامری سیاهویی از نخبگان برجسته استان هرمزگان و عضو هیات علمی مرکز تحقیقات گیاه‌پزشکی ایران است؛ عمده تحقیقات این چهره علمی در حوزه تنوع زیستی و کنترل بیولوژیک است که در سه سال گذشته توانسته ۲۵ گونه جدید عامل کنترل بیولوژیک را به دنیا معرفی کند و چاپ ۴۰ مقاله علمی بین المللی از دیگر فعالیت‌های علمی و پژوهشی این پژوهشگر برجسته هرمزگانی است.

جایزه علمی تحقیقاتی "هرمزی" به ابتکار بنیاد علمی تحقیقاتی هرمزی و دانشگاه پیام نور هرمزگان بنیانگذاری شده و قرار است این جایزه مهم علمی سالانه به پژوهشگران برتر و تاثیر گذار استان و کشور اعطا شود.

جایزه علمی تحقیقاتی هرمزی به نام "حسین‌ بن‌ موسی هرمزی" منجم برجسته استان هرمزگان نامگذاری شده است.

استاندار هرمزگان یکشنبه شب در مراسم اعطای این جایزه علمی تحقیقاتی ، ضمن تاکید بر استفاده از دانش نخبگان استان در انجام امور و رفع مشکلات جامعه، گفت: این تجلیل‌ها به صورت نمادین است و باید در عمل نیز از ظرفیت نخبگان استان در مناصب اجرایی و علمی بیشتر استفاده کنیم.

مهدی دوستی بیان داشت: علم و دانش از دیرباز در توسعه تمدن‌ها و پیشرفت ملت‌ها نقش ویژه‌ای داشته و در دو دهه اخیر مقام معظم رهبری تاکید فراوانی بر مساله علم و دانش و فناوری دارند و شعار امسال را نیز با تکیه بر همین امر نامگذاری نمودند.

استاندار هرمزگان تصریح کرد: دکتر عامری از پژوهشگران برتر استان بوده و نقش ویژه‌ای در تحقیقات داشته و کارهای خوبی از خود بر جای گذاشته است و این جایزه به نام "حسین بن موسی هرمزی" منجم برجسته استان نامگذاری شده که هر ساله بناست به پژوهشگران برجسته اهدا شود.

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید

گزارش تصویری

مراسم دید و بازدید اهل سنت کیش در روز عید فطر

نماز عید فطر اهل سنت در کیش

راهپیمایی روز قدس در کیش

پخش دعا جوشن‌کبیر به صورت تر‌دی‌مپینگ در کیش

کاریکاتور

کاریکاتور / رسولی صدرعاملی کارگردان مطرح سینما

کاریکاتور / مدیر فرهنگی و آموزشی سازمان منطقه آزاد کیش

کاریکاتور / مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش

کاریکاتور / مدیر بازرسی و پاسخگویی سازمان منطقه آزاد کیش

عکس

ویدئو