رئیس پردیس بین الملل کیش دانشگاه تهران با اشاره به گسترش آموزش عالی و متخصصان بسیار زیاد در کشور، گفت: قطعا افراد متخصص و متعهد بسیاری برای ورود به مجلس شورای اسلامی و حل مشکلات وجود دارد.

 

به گزارش پایگاه خبری پیام پژواک، حسن مروتی با اشاره به اینکه مجلس عصاره ملت است، گفت: عصاره ملت باید جزو نخبگان ملت باشند چرا که با توجه به کمیسیون‌های متعدد، تمامی امور کشور در مجلس رقم می‌خورد و انسان‌های غیرمتخصص نمی‌تواند در مجلس موثر باشند.

وی افزود: اگر افراد نخبه و متخصص در انتخابات مجلس شورای اسلامی ورود کنند و امور کشور را در دست بگیرند قطعا خیلی از این مشکلات را نخواهیم داشت.

رئیس پردیس بین الملل کیش دانشگاه تهران با اشاره به تدوین برنامه هفتم در مجلس شورای اسلامی، گفت: این برنامه حداقل ۵ سال آینده کشور را رقم می‌زند و اگر افراد متخصصی در جریان تدوین برنامه هفتم سهیم باشند می‌توانند با تصمیم‌های صحیح مشکلات کشور را حل کنند.

مروتی خاطرنشان کرد: افراد نخبه با ایده‌های جدید و سنجش شرایط روز بهترین تصمیم را برای کشور می‌گیرند.

وی پیش ثبت نام برای انتخابات مجلس شورای اسلامی را مطلوب برشمرد و گفت: با توجه به فرصت مشخص برای نام نویسی متقاضیان در دوره‌های قبلی، برای ثبت نام، بررسی و تایید متقاضیان متعهد زمان اندکی وجود داشت اما با برگزاری پیش ثبت نام، نهاد‌های نظارتی با فرصت مناسب‌تر می‌توانند افراد دارای ویژگی‌های لازم برای نامزدی نمایندگی مجلس را مشخص کنند.

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید

گزارش تصویری

مراسم دید و بازدید اهل سنت کیش در روز عید فطر

نماز عید فطر اهل سنت در کیش

راهپیمایی روز قدس در کیش

پخش دعا جوشن‌کبیر به صورت تر‌دی‌مپینگ در کیش

کاریکاتور

کاریکاتور / رسولی صدرعاملی کارگردان مطرح سینما

کاریکاتور / مدیر فرهنگی و آموزشی سازمان منطقه آزاد کیش

کاریکاتور / مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش

کاریکاتور / مدیر بازرسی و پاسخگویی سازمان منطقه آزاد کیش

عکس

ویدئو