امام جمعه کیش در خطبه‌های نماز جمعه، گفت: برای رسیدن به توافق هسته‌ای، کشور‌های غربی باید از اراده ملت ایران تمکین کنند.

به گزارش پایگاه خبری پیام پژواک، حجت الاسلام و المسلمین حسن زاده با بیان اینکه امروز بیش از هر زمان دیگری به توافق هسته‌ای با کشور‌های غربی نزدیک هستیم، گفت: امریکا و اروپا بیشتر از ما به توافق هسته‌ای نیاز دارند، اما این موضوع به اراده‌ کشور‌های غربی بر تمکین از اراده‌ی ملت ایران بستگی دارد.

امام جمعه‌ کیش افزود: کشور‌های غربی باید نقاط ابهام را برطرف کنند، تحریم‌های ظالمانه برداشته شود، امریکا رسما و کتبا به ملت ایران تضمین بدهد و از مسائل سیاسی و غیرفنی به عنوان اهرم فشار علیه ملت ایران استفاده نشود که اگر این ابهامات برطرف شود رسیدن به توافق هسته‌ای، امکان پذیر خواهد بود.

وی با اشاره به ترور سلمان رشدی گفت: حمله به سلمان رشدی نشان داد که هرگز حرف ولایت فقیه بر زمین نخواهد ماند و زنگ خطری برای عاملان شهادت سردار سلیمانی است که بدانند انتقام به آن‌ها نزدیک است.

حجت الاسلام و المسلمین حسن زاده با گرامیداشت سی ام مرداد و روز مساجد بر جذب حداکثری خانواده‌ها در مساجد تاکید کرد و گفت: یکی از وظایف مهم روحانیون و متولیان مساجد، جذب خانواده هاست که برای تحقق آن، باید خانواده‌ها در اداره‌ امور مساجد همکاری کنند، بهداشت مساجد در نظر گرفته شود، محل مناسبی برای استقرار بانوان در نظر گرفته شود، به نونهالان، نوجوانان و جوانان توجه شود و خدمات اجتماعی مناسبی در مساجد ارائه شود.

امام جمعه‌ کیش با تسلیت به مناسبت سالروز شهادت حضرت امام سجاد علیه السلام اظهار داشت: این امام معصوم برای رشد اخلاق و معنویت در جامعه تلاش فراوانی کردند و امروز نیز مسئولان فرهنگی باید برای رشد اخلاقی جامعه تلاش کنند.

وی از همه‌ افرادی که برای انعکاس و پوشش خبری مراسم عزاداری ماه محرم و تاسوعا و عاشورای حسینی تلاش کردند و چهره‌ مذهبی کیش را به مردم کشورمان معرفی کردند قدردانی کرد.

حجت الاسلام و المسلمین حسن زاده با گرامیداشت هفته‌ دولت و سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر، از مسئولان کیش خواست گزارش عملکرد خود را در فضای نماز جمعه به مردم ارائه کنند.

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید

گزارش تصویری

مراسم دید و بازدید اهل سنت کیش در روز عید فطر

نماز عید فطر اهل سنت در کیش

راهپیمایی روز قدس در کیش

پخش دعا جوشن‌کبیر به صورت تر‌دی‌مپینگ در کیش

کاریکاتور

کاریکاتور / رسولی صدرعاملی کارگردان مطرح سینما

کاریکاتور / مدیر فرهنگی و آموزشی سازمان منطقه آزاد کیش

کاریکاتور / مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش

کاریکاتور / مدیر بازرسی و پاسخگویی سازمان منطقه آزاد کیش

عکس

ویدئو