رئیس مرکز بهداشت کیش از کشف و امحای سه هزار و هفتصد و هشتاد کیلو گرم مواد غذایی فاسد از اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی خبر داد.

 

به گزارش پایگاه خبری پیام پژواک، اسدالله احمدی گفت: از پانزدهم اسفند پارسال تا دهم فروردین امسال هزار و هشتصد و چهل و یک نوبت بازدید از اماکن عمومی و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی انجام و به ۲۶ شکایت بهداشتی رسیدگی شد.

وی به انجام شصت نوبت نمونه برداری از مواد غذایی و هزار و ششصد و پنجاه و پنج نوبت سنجش بهداشتی مواد غذایی با وسایل قابل حمل اشاره کرد و افزود: ۵۳۶ نوبت بازدید از اماکن عمومی و هزار و ۳۰۵ نوبت مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی بوده است و کارشناسان بهداشت محیط به متصدیان اصناف توصیه‌های بهداشتی را ارائه کردند.

احمدی افزود: ۶۰ نوبت نمونه برداری مواد غذایی، ۷۴۸ نوبت کلر سنجی، ۲۸ فقره صدور اخطار بهداشتی، معرفی یک متخلف به دادگاه و پلمب یک واحد متخلف از مهمترین فعالیت‌های بهداشت محیط از آغاز شروع تشدید نظارت‌های بهداشتی بوده است.

رئیس مرکز بهداشت کیش گفت: سامانه ۱۹۰ و تلفن‌های ۰۹۳۳۷۶۹۰۱۹۹ و ۴۴۴۲۳۳۱۱ با پیش شماره ۰۷۶ آماده دریافت گزارش‌های مردمی هستند.

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید

گزارش تصویری

مراسم دید و بازدید اهل سنت کیش در روز عید فطر

نماز عید فطر اهل سنت در کیش

راهپیمایی روز قدس در کیش

پخش دعا جوشن‌کبیر به صورت تر‌دی‌مپینگ در کیش

کاریکاتور

کاریکاتور / رسولی صدرعاملی کارگردان مطرح سینما

کاریکاتور / مدیر فرهنگی و آموزشی سازمان منطقه آزاد کیش

کاریکاتور / مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش

کاریکاتور / مدیر بازرسی و پاسخگویی سازمان منطقه آزاد کیش

عکس

ویدئو