رئیس مرکز بهداشت کیش از اجرای طرح تشدید نظارت‌های بهداشتی قبل از نوروز ۱۴۰۳ در جزیره خبر داد.

 

به گزارش پایگاه خبری پیام پژواک، اسدالله احمدی گفت: این طرح در راستای طرح سلامت نوروزی با هدف بررسی مواد غذایی آرایشی، بهداشتی و اماکن عمومی اجرا می شود.

وی با اشاره به اینکه طرح تشدید نظارت‌های بهداشتی تا پایان ماه رمضان اجرا می‌شود، خاطرنشان کرد: شش گروه بازرسی و نظارتی دو نفره در نوبت‌های صبح و بعدازظهر، بازدید‌های بهداشتی را با هدف حفظ و ارتقای سلامت شهروندان و مسافران نوروزی انجام می‌دهند.

رئیس مرکز بهداشت کیش با اشاره به همزمانی اجرای طرح سلامت نوروزی و ماه رمضان با هدف حفظ سلامت روزه داران، گفت: کارشناسان بهداشت محیط، از تمامی مساجد و حسینیه‌ها در خصوص رعایت نکات بهداشتی در امور پذیرایی از روزه داران بازدید و آموزش‌های لازم را به متصدیان ارائه می‌کنند.

اسدالله احمدی گفت: بازدید از اماکن توزیع مواد غذایی، کارگاه‌های تولید زولبیا و بامیه و انواع شیرینی پزی ها، رستوران ها، طباخی‌ها و عرضه کنندگان حلیم، آش و غذا‌های ویژه ماه رمضان نیز با حضور کارشناسان مرکز بهداشت انجام می شود.

رئیس مرکز بهداشت هدف از طرح تشدید نظارت‌های بهداشت محیطی بر اماکن عمومی را حفظ و ارتقای سلامت عمومی و پیشگیری از بروز بیماری‌های منتقله از آب و غذا برشمرد.

اسدالله احمدی افزود: شهروندان برای طرح سئوالات، شکایات، نظرات و پیشنهادات خود می توانند با سامانه ۱۹۰ و شماره تلفن ۴۴۴۲۳۳۱۱ و ۰۹۳۴۷۶۹۰۱۹۹ مرکز بهداشت کیش تماس بگیرند.

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید

گزارش تصویری

مراسم دید و بازدید اهل سنت کیش در روز عید فطر

نماز عید فطر اهل سنت در کیش

راهپیمایی روز قدس در کیش

پخش دعا جوشن‌کبیر به صورت تر‌دی‌مپینگ در کیش

کاریکاتور

کاریکاتور / رسولی صدرعاملی کارگردان مطرح سینما

کاریکاتور / مدیر فرهنگی و آموزشی سازمان منطقه آزاد کیش

کاریکاتور / مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش

کاریکاتور / مدیر بازرسی و پاسخگویی سازمان منطقه آزاد کیش

عکس

ویدئو