جانشین فرماندهی پایگاه دریابانی کیش گفت: در راستای اجرای طرح ویژه برخورد با صیادان غیر مجاز، هشت فروند شناور در آب‌های کیش توقیف شدند.

 

به گزارش پایگاه خبری پیام پژواک و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «فرهاد حسنوند» در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: دریابانان پایگاه دریابانی این فرماندهی با رصد حوزه استحفاظی و اعزام گشت، حین کنترل آب های جزیره کیش، هشت فروند شناور صیادی که از بنادر اطراف در حال ورود به این جزیره بودند را به دلیل تخلفات صیادی توقیف کردند.

وی افزود: عمده تخلفات این شناورها به همراه نداشتن مدارک دریانوردی و شناسایی و استفاده از روش‌های صیادی ممنوعه بود که با ورود در حوزه استحفاظی جزیره کیش توقیف شدند.

جانشین فرماندهی پایگاه دریابانی کیش اضافه کرد: پس از تشکیل پرونده صیادان متخلف برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی همکاری مردم و مرزنشینان را در کاهش جرایم دریایی و مرزی موثر عنوان کرد و ادامه داد: دریابانان با اشراف کامل و استفاده از تجهیزات اوپتیکی و الکترونیکی، قاطعانه با هرگونه صید غیر مجاز در آب‌های کشور برخورد می‌کنند.

سرهنگ «حسنوند» در پایان با بیان اینکه باید در حفظ و نگهداری اکوسیستم خاص و مرجانی جزیره کیش تلاش کنیم، گفت: با هر روشی که موجب آسیب به این اکوسیستم و آبزیان می‌شود به‌ صورت جدی برخورد می‌شود.

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید

گزارش تصویری

مراسم دید و بازدید اهل سنت کیش در روز عید فطر

نماز عید فطر اهل سنت در کیش

راهپیمایی روز قدس در کیش

پخش دعا جوشن‌کبیر به صورت تر‌دی‌مپینگ در کیش

کاریکاتور

کاریکاتور / رسولی صدرعاملی کارگردان مطرح سینما

کاریکاتور / مدیر فرهنگی و آموزشی سازمان منطقه آزاد کیش

کاریکاتور / مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش

کاریکاتور / مدیر بازرسی و پاسخگویی سازمان منطقه آزاد کیش

عکس

ویدئو