رییس مرکز بهداشت کیش گفت: در قالب طرح نوروزی به یک هزار و ۱۷۲ نفر خدمات بهداشتی ارائه شد.

 

به گزارش پایگاه خبری پیام پژواک، اسد الله احمدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه این تعداد نفر برای دریافت خدمات بهداشتی و درمانی به مرکز خدمات جامع سلامت بوعلی و پایگاه های صدف و سحر مراجعه کردند، اظهار کرد: از این تعداد ۲۱۲ نفر مراجعه به مطب پزشک عمومی، ۲۷ نفر مراجعه به دندانپزشکی و ۲۰۹ نفر مراجعه به آزمایشگاه بوده است.

وی با اشاره به مراجه ۲۵۰ نفر به تزریقات، بیان کرد: ۴۷۴ نفر مراجعه به بخش‌های بهداشتی، ۵۸ مورد مراقبت از زنان باردار، ۱۰۷ مورد مراقبت از کودکان و نوزادان، ۷۵ مورد مراقبت از جوانان، میانسالان و سالمندان،۱۳۱ مورد مراجعه جهت واکسیناسیون روتین، ۲۷ مورد تزریق واکسن هاری و ۶۹ مورد لام مالاریا از دیگرخدمات بهداشتی درمانی در مرکز بهداشت کیش بوده است.

رئیس مرکز بهداشت کیش یادآور شد: در این مدت کارشناسان پایگاه مراقبت‌های بهداشت مرزی هوایی و دریایی نیز، ۱۸ مورد بررسی بهداشتی از شناورهای دریایی و پروازهای ورودی بین المللی داشته‌اند.

وی از مردم خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی، مراتب را به مرکز بهداشت کیش از طریق سامانه ۱۹۰، بصورت ۲۴ ساعته، ۴۴۴۲۳۳۱۱ در ساعات اداری اطلاع دهند.

گزارش تصویری

مراسم دید و بازدید اهل سنت کیش در روز عید فطر

نماز عید فطر اهل سنت در کیش

راهپیمایی روز قدس در کیش

پخش دعا جوشن‌کبیر به صورت تر‌دی‌مپینگ در کیش

کاریکاتور

کاریکاتور / رسولی صدرعاملی کارگردان مطرح سینما

کاریکاتور / مدیر فرهنگی و آموزشی سازمان منطقه آزاد کیش

کاریکاتور / مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش

کاریکاتور / مدیر بازرسی و پاسخگویی سازمان منطقه آزاد کیش

عکس

ویدئو