کارشناس برنامه ناقلین وزارت بهداشت گفت: حذف مالاریا و بیماری‌های منتقله پشه آئدس از برنامه‌های وزارت بهداشت است.

 

به گزارش پایگاه خبری پیام پژواک، فاطمه نیک پور در جمع کارشناسان مرکز بهداشت کیش، با تقدیر از عملکرد این مرکز در بررسی، پیشگیری، آموزش و اطلاع رسانی پشه مهاجم آئدس، به چالش‌های برنامه پیشگیری از استقرار پشه آئدس و بهسازی محیط اشاره کرد.

وی در جلسه بررسی برنامه‌های مراقبتی و کنترلی مبارزه با پشه آئدس با اعلام حمایت وزارت بهداشت، خواستار تعامل بیشتر مسئولان و سازمان منطقه آزاد کیش از اقدامات مرکز بهداشت کیش شد.

سرپرست مرکز بهداشت کیش نیز با اشاره به عملکرد این مرکز گفت: جزیره کیش گردشگری و در نوار مرزی واقع شده است و تردد اتباع کشور‌های همسایه مانند پاکستان و افغانستان به کیش انجام می‌شود.

اسدالله احمدی افزود: برنامه‌های مرتبط با بیماری‌های منتقله پشه آئدس از اولویت‌های مرکز بهداشت کیش است و با جدیت در حال انجام است.

وی افزود: برای مدیریت صحیح و کنترل بیماری‌های واگیر مانند پشه آئدس نیازمند ساختار دقیق با تلاش و جدیت برای رسیدن به نتیجه مطلوب  هستیم.

احمدی تصریح کرد: در راه اجرای برنامه‌های پیشگیرانه و مبارزه با بیماری‌ها نیازمند حمایت و پشتیبانی مسئولان، سرمایه داران و همکاری مردم، رسانه‌ها و صداوسیما هستیم.

گزارش تصویری

مراسم دید و بازدید اهل سنت کیش در روز عید فطر

نماز عید فطر اهل سنت در کیش

راهپیمایی روز قدس در کیش

پخش دعا جوشن‌کبیر به صورت تر‌دی‌مپینگ در کیش

کاریکاتور

کاریکاتور / رسولی صدرعاملی کارگردان مطرح سینما

کاریکاتور / مدیر فرهنگی و آموزشی سازمان منطقه آزاد کیش

کاریکاتور / مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش

کاریکاتور / مدیر بازرسی و پاسخگویی سازمان منطقه آزاد کیش

عکس

ویدئو