اجرای طرح «کاروان سلامت بانوان» در جزیره كيش به مناسبت هفته سلامت بانوان برگزار شد و بیش از ۳۰۰ نفر از بانوان جزیره کیش در قالب این طرح، خدمات بهداشتی و درمانی رایگان دریافت کردند.

 

به گزارش پايگاه خبرى تحليلى پيام پژواك «عالمه خسروی» روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار پيام پژواك با بیان اینکه این طرح در شهرك هاى رز و سحر، كرمانشاهان، مهستان و و پايگاه هوايى اجرا شد، افزود: در قالب این طرح، غربالگری فشار خون و دیابت، مشاوره‌های پزشکی، تغدیه، روانشناسی خانواده و فرزند پروری ارائه شد.

وی با تاکید بر اینکه سلامت بانوان برای ما بسیار حائز اهمیت است، ادامه داد: این طرح بیشتر برای ارائه خدمات به بانوان مناطق کم برخوردار جزیره کیش تمرکز داشت.

رییس اداره امور زنان جزیره کیش اضافه کرد: در اجرای طرح «کاروان سلامت بانوان»، اداره بهزیستی، مرکز بهداشت و بیمارستان جزیره کیش در کنار اداره امور زنان سازمان منطقه آزاد مشارکت و همکاری لازم را داشتند.

وی با اشاره به آغاز برنامه ریزی برای اجرای دومین طرح «کاروان سلامت بانوان» در کیش، گفت: برنامه‌های متنوعی برای ارتقاء سلامت جسمی و روحی بانوان در ۶ ماهه دوم سال جاری اجرا می‌شود.

خسروى همچنین با بیان اینکه اجرای برنامه‌های تخصصی جهت سلامت روانی دختران دانش آموز در دستور کار قرار دارد، اظهار کرد: استارت این طرح در قالب طرح «گوشم با شماست» در مدارس دخترانه کیش اجرا می‌شود.

گزارش تصویری

مراسم دید و بازدید اهل سنت کیش در روز عید فطر

نماز عید فطر اهل سنت در کیش

راهپیمایی روز قدس در کیش

پخش دعا جوشن‌کبیر به صورت تر‌دی‌مپینگ در کیش

کاریکاتور

کاریکاتور / رسولی صدرعاملی کارگردان مطرح سینما

کاریکاتور / مدیر فرهنگی و آموزشی سازمان منطقه آزاد کیش

کاریکاتور / مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش

کاریکاتور / مدیر بازرسی و پاسخگویی سازمان منطقه آزاد کیش

عکس

ویدئو