رئیس بیمارستان کیش گفت: در سفر اخیر مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به کیش توافق شد خدمات درمان مستقیم در بیمارستان کیش اجرا شود.

 

به گزارش پایگاه خبری پیام پژواک، دکتر کامران فردوسی با اشاره به اینکه به تامین اجتماعی به دو روش خرید خدمت یا درمان غیرمستقیم و ارائه خدمت یا درمان مستقیم به بیمه‌شدگان تحت پوشش خود ارائه خدمت می‌کند، افزود: در سفر اخیر میرهاشم موسوی به جزیره کیش و بازدید از بیمارستان توافق شد تا طرح خدمات مستقیم برای بیمه شدگان تامین اجتماعی در کیش اجرا شود.

وی افزود: بیمارانی که به مراکز درمانی با طرح درمان مستقیم مراجعه می‌کنند هزینه‌ای بابت درمان پرداخت نمی‌کنند.

رئیس بیمارستان کیش، گفت: هزینه‌های درمانی در بیمارستان براساس تعرفه بیمارستان‌های درجه یک خصوصی محاسبه می‌شود، اما مراجعه کنندگان براساس تعرفه‌های بیمارستان دولتی هزینه‌ها را پرداخت می‌کنند.

دکتر کامران فردوسی، گفت: هم اکنون اختلاف نرخ بیمارستان دولتی و بیمارستان درجه یک خصوصی را سازمان منطقه آزاد کیش پرداخت می‌کند.

وی با اشاره به افزایش نرخ برخی خدمات در بیمارستان کیش، گفت: افزایش سراسری نرخ‌ها بر اساس مصوبه هیئت دولت در سال ۱۴۰۲ انجام شده است.

دکتر فردوسی گفت: بیمارستان کیش با بیمه‌های تامین اجتماعی، خدمات درمانی و نیرو‌های مسلح قرار داد دارد و درصدی از هزینه‌های درمان را پرداخت می‌کند.

گزارش تصویری

مراسم دید و بازدید اهل سنت کیش در روز عید فطر

نماز عید فطر اهل سنت در کیش

راهپیمایی روز قدس در کیش

پخش دعا جوشن‌کبیر به صورت تر‌دی‌مپینگ در کیش

کاریکاتور

کاریکاتور / رسولی صدرعاملی کارگردان مطرح سینما

کاریکاتور / مدیر فرهنگی و آموزشی سازمان منطقه آزاد کیش

کاریکاتور / مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش

کاریکاتور / مدیر بازرسی و پاسخگویی سازمان منطقه آزاد کیش

عکس

ویدئو