سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش گفت: با بهره‌برداری از طرح توسعه بیمارستان کیش، ۸۷۰ متر مربع به فضای این بیمارستان افزوده شد.

 

به گزارش پایگاه خبری پیام پژواک، «سعید پورزادی» در گفت‌و‌گو با خبرنگاران با اعلام اینکه طرح توسعه بیمارستان کیش در راستای تفکیک فضای اداری از فضای درمان به بهره‌برداری رسید، افزود: در قالب این طرح ۲۴ تخت جدید بیمارستاتی به قسمت درمانی بیمارستان کیش افزوده شد.

وی افزود: همچنین قسمت‌های مالی، پشتیبانی، پرسنل اداری، اسناد پزشکی، کنترل و بهبود کیفیت، بهداشت محیطی و حرفه‌ای بیمارستان کیش نیز در ساختمان جدید مستقر می‌شوند.

سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش خاطر نشان کرد: سازه ساختمان اداری بیمارستان کیش، بتنی و با سقف کوبیاکس است که ساخت آن توسط شرکت عمران، آب و خدمات از شرکت های تابعه سازمان منطقه آزاد کیش از شهریور ۱۴۰۱ آغاز شد.

راه اندازی دستگاه تصویر برداری C-ARM اتاق عمل در بیمارستان کیش

«کامران فردوسی» رییس بیمارستان کیش در آیین راه اندازی دستگاه تصویر برداری C-ARM که با حضور سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش، گفت:‌ کاهش فشار به بیماران و تسهیل پروسه جراحی برای پزشکان از مهمترین دلایل راه اندازی این دستگاه بود.

وی ادامه داد: میزان اشعه کمتر به نسبت دستگاه‌های پرتابل رادیولوژی، دیجیتالی بودن تصاویر و عدم نیاز به کاست رادیولوژی، امکان تصویربرداری در حالت‌های مختلف از بیمار، نمایش فوری تصویر بعد از تصویر برداری بر روی نمایشگر، امکان آرشیو و انتقال تصاویر بر روی سیستم اطلاعات بیمارستان و امکان استفاده در انواع جراحی‌ها به ویژه جراحی‌های ارتوپدی و مغز و اعصاب از جمله مزایای بکارگیری این دستگاه است.

رییس بیمارستان کیش با بیان این که CRM از دستگاه‌های مهم تجهیزات پزشکی بیمارستانی است، تاکید کرد: برای خرید این دستگاه که در ماه‌های پایانی سال قبل پیش پرداخت آن واریز شد، مبلغ ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

گزارش تصویری

مراسم دید و بازدید اهل سنت کیش در روز عید فطر

نماز عید فطر اهل سنت در کیش

راهپیمایی روز قدس در کیش

پخش دعا جوشن‌کبیر به صورت تر‌دی‌مپینگ در کیش

کاریکاتور

کاریکاتور / رسولی صدرعاملی کارگردان مطرح سینما

کاریکاتور / مدیر فرهنگی و آموزشی سازمان منطقه آزاد کیش

کاریکاتور / مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش

کاریکاتور / مدیر بازرسی و پاسخگویی سازمان منطقه آزاد کیش

عکس

ویدئو