سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از ثبت ۳۱۱ مورد جدید ابتلا به کرونا در استان در شبانه روز گذشته خبر داد و گفت: هم اکنون موارد ابتلا از ۲ هزار و ۴۲۲ نفر به ۲ هزار و ۷۳۳ نفر رسید.

به گزارش پایگاه خبری پیام پژواک، دکتر فاطمه نوروزیان چهارشنبه شب با اعلام این خبر به رسانه ها اظهار داشت: هم اکنون از مجموع موارد ابتلا ۵۳ نفر در بیمارستان بستری هستند که ۹ نفر از این شمار در ۲۴ ساعت گذشته بستری شدند.

وی آمار بیماران بدحال بستری در بخش مراقبت های ویژه کووید ۱۹ را ۴ نفر اعلام کرد و گفت: در شبانه روز گذشته یک نفر دیگر در هرمزگان بر اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داد و آمار فوتی ها به ۲ هزار و ۶۲۴ نفر رسید.

نوروزیان ضمن ابراز نگرانی از روند صعودی شیوع کرونا در هرمزگان، تصریح کرد: از مردم خواستاریم تا هشدارهای بهداشتی را جدی بگیرند و در نظر داشته باشند که تنها راه ایمن ماندن از ابتلا به این ویروس مرگبار، رعایت شیوه نامه های بهداشتی به ویژه زدن ماسک و تکمیل واکسیناسیون است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان خاطرنشان کرد: در حال حاضر واکسیناسیون کرونا در ۱۷۲ مرکز جامع خدمات سلامت شهری و روستایی در استان در حال انجام می باشد.

نوروزیان با تاکید بر تزریق دز یادآور واکسن کرونا و نقش آن در کاهش آمار مبتلایان و مرگ و میر ناشی از این ویروس، گفت: همه افراد بالای ۱۸ سال که ۶ ماه از آخرین تاریخ دریافت دز یادآور آنها گذشته، می توانند جهت تزریق دز یادآور اقدام کنند .

گزارش تصویری

مراسم دید و بازدید اهل سنت کیش در روز عید فطر

نماز عید فطر اهل سنت در کیش

راهپیمایی روز قدس در کیش

پخش دعا جوشن‌کبیر به صورت تر‌دی‌مپینگ در کیش

کاریکاتور

کاریکاتور / رسولی صدرعاملی کارگردان مطرح سینما

کاریکاتور / مدیر فرهنگی و آموزشی سازمان منطقه آزاد کیش

کاریکاتور / مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش

کاریکاتور / مدیر بازرسی و پاسخگویی سازمان منطقه آزاد کیش

عکس

ویدئو