رییس مرکز توسعه سلامت کیش گفت: روند ابتلا به کرونا در این جزیره همچنان رو به افزایش است و رعایت جدی پروتکل های بهداشتی و تزریق دز یادآور واکسن کرونا تاکید می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری پیام پژواک، روز چهارشنبه مرکز توسعه سلامت کیش، دکتر محمدرضا رضانیا اظهار داشت : روند ابتلاء به کرونا صعودی است و این هفته هم نسبت به هفته گذشته افزایش چشمگیری داشته و این روند همچنان روبه افزایش خواهد بود.
وی افزود: دو سه هفته‌ای است که مراجعات سرپایی به بیمارستان و مراکز بهداشتی افزایش داشته و تعداد شهر‌های قرمز نیز افزایش جدی داشته است. وی با اشاره به آمار و ارقام بالای مبتلایان به کرونا در کشور‌های دیگر اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود که در چند هفته آینده موج هفتم به اوج خود برسد و بعد از این مدت شاهد افت تعداد ابتلا‌ها و بستری‌ها باشیم.
رضانیا گفت: روز گذشته خانم ۹۱ ساله با سابقه بیماری زمینه‌ای، فشار خون و با علائم تب، سرفه، ضعف، بی حالی و کاهش سطح هوشیاری در بیمارستان کیش بستری بوده علی رغم همه تلاش‌های انجام شده ایشون جان خود را از دست دادند.
رییس مرکز توسعه سلامت کیش گفت: تنها راه پیشگیری از بروز بحران، رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و تزریق دوز یادآور واکسن کروناست.

گزارش تصویری

مراسم دید و بازدید اهل سنت کیش در روز عید فطر

نماز عید فطر اهل سنت در کیش

راهپیمایی روز قدس در کیش

پخش دعا جوشن‌کبیر به صورت تر‌دی‌مپینگ در کیش

کاریکاتور

کاریکاتور / رسولی صدرعاملی کارگردان مطرح سینما

کاریکاتور / مدیر فرهنگی و آموزشی سازمان منطقه آزاد کیش

کاریکاتور / مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش

کاریکاتور / مدیر بازرسی و پاسخگویی سازمان منطقه آزاد کیش

عکس

ویدئو