رئیس مرکز توسعه سلامت کیش رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را برای پیشگیری از اوج گیری مجدد کرونا در جزیره کیش ضروری برشمرد.

به گزارش پایگاه خبری پیام پژواک، روز پنجشنبه از روابط عمومی مرکز توسعه سلامت، محمدرضا رضانیا اظهار داشت: با توجه به سیر صعودی مبتلایان به کرونا در روزهای اخیر در کشور و همچنین جزیره کیش رعایت پروتکل های بهداشتی ضروری است.

وی افزود: بعد از گذشت بیش از ۲ سال از ورود ویروس کرونا به کشور و فراز و فرودهای آن و  از دست دادن بسیاری از هموطنان و همشهریان عزیزمان،  در حال حاضر به‌دلیل عادی انگاری مردم و رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی و نرسیدن واکسیناسیون به سطح ایمنی، اوج گیری مجدد کرونا می‌تواند هر لحظه در کشور آغاز شود.

رضانیا اضافه کرد: نتیجه عادی‌انگاری این ویروس خطرناک 'است خطری که نگرانی‌های نظام سلامت  را تهدید می‌کند وروند عادی‌انگاری‌ها کشور را به سمت موج های بعدی پیش می‌برد و بنابراین  از همه مردم خواهش میکنم ، به دور از هرگونه عادی انگاری، رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی را حتی با وجود تزریق واکسن در دستور کار خود قرار دهند.

براساس آمار تجمیعی ۱۴۵ هزار و ۹۵۵ واکسن از آغار واکسیناسیون در جزیره کیش تزریق شده که شامل ۵۹ هزار و ۶۰۹ واکسن در نوبت اول،  ۵۳ هزار و ۸۵۴ در نوبت دوم، ۳۱ هزار و ۶۳۵ دُز سوم و حدود ۹۰۰ دُز یادآور (چهارم) است.

افراد بالای ۱۸ سال که حداقل ۴ ماه از نوبت سوم واکسن خود گذشته است می‌توانند همه روزه از ساعت ۸ تا ۱۳برای دریافت نوبت یادآور به مرکز بهداشت بوعلی جزیره کیش با همراه داشتن کارت واکسن خود مراجعه کنند.

گزارش تصویری

مراسم دید و بازدید اهل سنت کیش در روز عید فطر

نماز عید فطر اهل سنت در کیش

راهپیمایی روز قدس در کیش

پخش دعا جوشن‌کبیر به صورت تر‌دی‌مپینگ در کیش

کاریکاتور

کاریکاتور / رسولی صدرعاملی کارگردان مطرح سینما

کاریکاتور / مدیر فرهنگی و آموزشی سازمان منطقه آزاد کیش

کاریکاتور / مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش

کاریکاتور / مدیر بازرسی و پاسخگویی سازمان منطقه آزاد کیش

عکس

ویدئو