مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش بر اجرای کامل ماده ۶۵ احکام دائمی و تفویض کامل اختیارات دستگاه‌های دولتی به مناطق آزاد تاکید کرد.

 

به گزارش پایگاه خبری پیام پژواک، رحیم سرهنگی در جلسه ویدئو کنفرانس با حضور دبیر شورایعالی مناطق آزاد، گفت: محیط زیست، استاندارد و برخی دیگر از سازمان‌ها اختیارات خود را کامل به مناطق آزاد واگذار نکرده‌اند و این امر در طولانی شدن برخی فرآیند‌های واردات خودرو، تفویض اختیار پلاک تاثیر می‌گذارد.

وی افزود: مناطق آزاد در سامانه‌های توسعه تجارت و صدف لحاظ نشده اند و این باعث بروز برخی مشکلات در روند اجرای فعالیت‌های مناطق آزاد شده است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: حضور نمایندگان بخش خصوصی مناطق آزاد در جلسات تصمیم گیری کمیسیون‌های هیئت دولت و شورا‌های گفتگو با هدف دفاع از حقوق بخش خصوصی در مبادی تصمیم گیری ضروری است.

سرهنگی با اشاره به لایحه معافیت مالیاتی شرکت‌های فعال در مناطق آزاد از سال تاسیس منطقه به مدت بیست سال، گفت: با توجه به حضور نداشتن نماینده دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در زمان تقدیم این لایحه از سوی دولت به مجلس، مطالعه نادرست از قوانین مناطق آزاد در طرح لایحه باعث شده اثبات برخی نکات برای جلب اعتماد سرمایه گذار و سرمایه گذاران جدید زمانبر شود.

وی با بیان اینکه مناطق آزاد برای تصمیم گیری‌های مناسب منطقه‌ای باید دارای تفویض اختیار کامل باشند، تصریح کرد: تفویض اختیار به مناطق آزاد باعث ایجاد تشکل‌های منسجم در منطقه و تصمیم گیری سریع و تسهیل در امور کسب و کار و رضایت سرمایه گذار خواهد شد.

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید

گزارش تصویری

مراسم دید و بازدید اهل سنت کیش در روز عید فطر

نماز عید فطر اهل سنت در کیش

راهپیمایی روز قدس در کیش

پخش دعا جوشن‌کبیر به صورت تر‌دی‌مپینگ در کیش

کاریکاتور

کاریکاتور / رسولی صدرعاملی کارگردان مطرح سینما

کاریکاتور / مدیر فرهنگی و آموزشی سازمان منطقه آزاد کیش

کاریکاتور / مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش

کاریکاتور / مدیر بازرسی و پاسخگویی سازمان منطقه آزاد کیش

عکس

ویدئو