مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از ثبت سفارش خودرو‌های هیبریدی و برقی برای واردات به منطقه آزاد کیش خبر داد.

 

به گزارش پایگاه خبری پیام پژواک، رحیم سرهنگی گفت: شرایط واردات خودروی ون به منطقه آزاد کیش فراهم شده است و با توجه به تغییر دستورالعمل‌ها، امکان ورود خودرو‌های هیبریدی و برقی وجود دارد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: دستورالعمل واردات خودرو به مناطق آزاد در بهمن سال گذشته ابلاغ شد و خودرو‌های وارداتی پس از کسب مجوز استاندارد، محیط زیست و پلیس راهور در کشور پلاک گذاری می‌شوند.

سرهنگی با اشاره به زمانبر بودن روند واردات خودرو به مناطق آزاد براساس دستوالعمل‌های جدید، گفت: برخی مسائل واردات به منطقه آزاد کیش و برخی نیز در خارج از منطقه آزاد است و در حوزه مسائل داخلی با هدف تسهیل فرایند واردات، آموزش، جذب سرمایه گذار و ثبت سفارش انجام شده است.

وی با اشاره به اهمیت اجرای سیاست‌های ابلاغی رهبر معظم انقلاب اسلامی در حوزه اقتصاد دریامحور گفت: بند‌های دو، چهار و شش سیاست‌های اقتصاد دریا محور به جزایر کشور اشاره مستقیم دارد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: در حوزه اقتصاد دریا محور، کیش دارای ظرفیت‌های بالای سرمایه گذاری است و در حوزه توسعه ورزش‌های دریایی و تکنولوژی‌های دریامحور سرمایه گذاری‌های خوبی انجام شده است.

رحیم سرهنگی گفت: درصدد هستیم با بهره گیری از ظرفیت‌های بخش خصوصی و ارائه مشوق‌ها بتوانیم از ظرفیت‌های بخش خصوصی بیش از پیش بهره برداری کنیم.

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید

گزارش تصویری

مراسم دید و بازدید اهل سنت کیش در روز عید فطر

نماز عید فطر اهل سنت در کیش

راهپیمایی روز قدس در کیش

پخش دعا جوشن‌کبیر به صورت تر‌دی‌مپینگ در کیش

کاریکاتور

کاریکاتور / رسولی صدرعاملی کارگردان مطرح سینما

کاریکاتور / مدیر فرهنگی و آموزشی سازمان منطقه آزاد کیش

کاریکاتور / مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش

کاریکاتور / مدیر بازرسی و پاسخگویی سازمان منطقه آزاد کیش

عکس

ویدئو