مراسم تودیع عبداله کریمی مدیرکل سابق و معارفه جلال پورآزاد سرپرست اداره کل گمرک کیش با حضور حسین سعیدی ناظر گمرکات استان هرمزگان و معاونین هماهنگی و حراست وی برگزار گردید.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پیام پژواک به نقل از روابط عمومی اداره کل گمرک کیش، در این مراسم که ائمه جمعه کیش و برخی از مقامات کشوری و لشکری حضور داشتند حسین سعیدی با ذکر اینکه بیشترین فعالیت‌های گمرکی کشور متعلق به این استان می‌باشد و این مهم با حداقل نیروی انسانی محقق می‌یابد افزود: از نظر بنده کارکنان گمرکات استان هرمزگان به معنای واقعی ایثار می‌کنند.

سعیدی همچنین عنوان کرد گمرکات استان هرمزگان در هفت ماهه نخست سال جاری با بیشترین مبادلات تجاری در بین ۳۱ استان کشور با  ۲۹ میلیون و ۴۴۹ هزار تن کالا به ارزش بیش از ۱۸ میلیارد دلار   رتبه نخست گمرکات کشور را به خود اختصاص داد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات عبداله کریمی، عنوان کرد با توجه به سوابق و حسن شهرت و اخلاق آقای کریمی سرپرستی اداره کل گمرک شهید باهنر بندرعباس به ایشان محول گردید تا از تجربیات وی بهره‌مند شویم. ناظر گمرکات استان‌ هرمزگان و مدیرکل گمرک شهید رجایی همچنین سرپرستی اداره کل گمرک کیش را به جلال پورآزاد تبریک گفت و با اشاره به سوابق و‌ تجربیات وی این پست را شایسته‌ی ایشان دانست.

در ادامه‌ی جلسه جناب مستطاب شمس امام جمعه اهل تسنن ضمن قدردانی از خدمات و زحمات عبداله کریمی گفت: گمرک کیش همیشه خدمات شایان و ارزنده‌ای ارائه داده است و تعامل و هم‌افزایی بین دستگاه‌ها به ویژه گمرک موجب افزایش کیفیت خدمات خواهد شد.

 زارع فکری معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد کیش ضمن تبریک به کریمی و پورآزاد از تعاملات سازمان منطقه آزاد و گمرک در پیشبرد اهداف مناطق آزاد سخن گفت و از خدمات گمرک کیش تقدیر کرد.

 سرهنگ‌ نظری جانشین فرمانده انتظامی ویژه کیش طی سخنانی گفت: ما زحمات عزیزان گمرک را از نزدیک شاهد بودیم و هستیم و با توجه به تجربیات آقای پورآزاد در گمرک سیاست‌های اقتصادی را به پیش خواهیم برد.

 عبداله کریمی مدیرکل سابق گمرک کیش با تشکر از همکاران و‌ دستگاه‌های همجوار گمرک گفت بدون شک هیچ موفقیتی بدون کار تیمی و همکاری و وفاق و همدلی به وجود نمی‌آید و اگر امروز  نظرات مثبتی را نسبت به گمرک شاهد هستیم مرهون سعی و تلاش همکارانم در این سنگر است. وی ادامه داد در سال گذشته به بیش از ۱ میلیون مسافر خدمات ارائه گردیده و بیش از ۱۰۰۰ دستگاه خودرو ورود موقت شده‌اند.

در پایان با قرائت حکم، جلال پورآزاد رسماً به عنوان سرپرست جدید اداره کل گمرک کیش معرفی شد.

 

پس از پایان‌ مراسم حسین سعیدی ناظر گمرکات استان هرمزگان و‌مدیرکل گمرک شهید رجایی بندرعباس، سهراب کمری معاون حراست و قوام محمودی معاون هماهنگی با حضور در اداره کل گمرک‌ کیش از بخش‌های این اداره کل بازدید کردند.

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید

گزارش تصویری

مراسم دید و بازدید اهل سنت کیش در روز عید فطر

نماز عید فطر اهل سنت در کیش

راهپیمایی روز قدس در کیش

پخش دعا جوشن‌کبیر به صورت تر‌دی‌مپینگ در کیش

کاریکاتور

کاریکاتور / رسولی صدرعاملی کارگردان مطرح سینما

کاریکاتور / مدیر فرهنگی و آموزشی سازمان منطقه آزاد کیش

کاریکاتور / مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش

کاریکاتور / مدیر بازرسی و پاسخگویی سازمان منطقه آزاد کیش

عکس

ویدئو