مرحله اول یک هتل ۵ ستاره همزمان با روز جهانی گردشگری با حضور ویدئو کنفرانسی وزیر گردشگری و میراث فرهنگی در کیش به بهره برداری رسید.

 

به گزارش پایگاه خبری پیام پژواک، هادی محمدزاده سرمایه گذار هتل گفت: یکی از ویژگی‌های این هتل مجهز بودن اتاق‌های آن به عایق‌های صوتی قوی است.

وی گفت: در مرحله اول ۲۵۶ اتاق به بهره برداری می‌رسد.

محمد زاده گفت: در مجموع هزار میلیارد تومان برای ساخت این هتل سرمایه گذاری شده است و در مرحله پایانی، هزار اتاق آن نیز آماده بهره برداری می‌شوند.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش در حاشیه آیین بهره برداری از این هتل گفت: برنامه‌های هفته گردشگری لزوما برای جذب گردشگر نیست و از این فرصت برای بزرگداشت صنعت گردشگری نیز بهره می‌بریم.

رحیم سرهنگی افزود: برقراری کنسرت‌های موسیقی و برگزاری نمایشگاه بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی در آبان امسال و برگزاری جشنواره پاییزی به رونق گردشگری کیش کمک می‌کند.

وی در خصوص برقراری پرواز‌های چارتری نیز گفت: هنوز مجوزی از سازمان هواپیمایی کشوری در خصوص لغو ممنوعیت فروش پرواز‌های چارتری دریافت نکردیم، ولی همچنان در حال رایزنی هستیم و یکی از برنامه‌های سازمان منطقه آزاد کیش افزایش و تقویت پرواز‌ها است.

مدیر عامل جامعه هتلداران و مدیر عامل جامعه بازاریان و بازرگانان کیش نیز در این مراسم به تاثیر افزایش پرواز‌ها در میزان اشغال هتل‌ها و رونق گردشگری اشاره کردند و از سازمان خصوصی سازی خواستند به بازگشت شرکت هواپیمایی کیش به سازمان منطقه آزاد کمک کند.

هتل ۵ ستاره‌ای که مرحله اول آن امروز در کیش به بهره برداری رسید نوروز امسال تکمیل می‌شود.

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی تصویر امنیتی جدید

گزارش تصویری

مراسم دید و بازدید اهل سنت کیش در روز عید فطر

نماز عید فطر اهل سنت در کیش

راهپیمایی روز قدس در کیش

پخش دعا جوشن‌کبیر به صورت تر‌دی‌مپینگ در کیش

کاریکاتور

کاریکاتور / رسولی صدرعاملی کارگردان مطرح سینما

کاریکاتور / مدیر فرهنگی و آموزشی سازمان منطقه آزاد کیش

کاریکاتور / مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش

کاریکاتور / مدیر بازرسی و پاسخگویی سازمان منطقه آزاد کیش

عکس

ویدئو